Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اینکه هیچ نقطه‌ای از استان فارس در وضعیت قرمز نیست، همه کادر اداری و اجرایی تمامی مدارس فارس موظف به حضور در آموزشگاه‌ها هستند.

حمیدرضا شعبانی در خصوص آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا در مورد وضعیت فعالیت‌های مدارس و حضور دانش آموزان در آموزشگاه‌ها از ابتد‌ای بهمن ماه در مدارس و با استناد به سخنان وزیر آموزش و پرورش، افزود: آموزش در دو پایه اول و دوم مقطع ابتدایی تمام مدارس شهر‌های زرد و آبی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: در مدارسی که دانش آموزان در کلاس‌های درس این دو پایه بالاتر از ١٠ نفر هستند، لازم است دانش آموزان با برنامه ریزی مدیران مدارس، در روز‌های هفته توزیع شوند تا همه دانش آموزان از آموزش حضوری بهره‌مند شوند.

شعبانی گفت: در مناطق با وضعیت آبی، همه مدارس چه ابتدایی و چه متوسطه که کمتر از ۵٠ نفر دانش آموز دارند، به صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: در مناطق با وضعیت زرد و آبی، آموزش هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی‌های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کارآموزی و کارورزی نیز حضوری است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: مهم‌ترین نکته در بازگشایی مدارس، رعایت کامل شیوه نامه‌های بهد اشتی و برگزاری کلاس‌های حضوری با تعداد تنها ١٠ نفر از دانش آموزان است.

شعبانی از مدیران مدارس خواست تا اول بهمن ماه د این زمینه برنامه ریزی کنند و با آگاه کرد خانواد ها، نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری را به اطلاع آنان برسانند.

به گفته این مسئول، هم اکنون هیچ یک از نقاط فارس در وضعیت قرمز و نارنجی نیست و تمامی نقاط استان با توجه به طبقه بند‌ی نرم افزار ستاد ملی کرونا، در وضعیت کم خطر یا آبی و زرد یا خطر متوسط قرار دارند.

مناطق و شهرستان‌هایی که در مناطق آبی استان قرار گرفته اند شامل: آباده، اقلید، مرودشت، بیضا، سپیدان، بوانات، سرچهان، سروستان، ارسنجان، بختگان، نی ریز، کوار، استهبان، فسا، داراب، زرین دشت، فراشبند، قیروکارزین مهر و لامرد است.

مناطقی که وضعیت زرد دارند شامل: خرم بید، پاسارگارد، رستم، ممسنی، کوه چنار، کازرون، شیراز، زرقان، خرامه، فیروزآباد، خفر، جهرم، خنج گراش و لارستان است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش برنامه کلاس های حضوری مدارس فارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار در نشست شورای آموزش این شهرستان گفت: در پویش سپاس از معلم دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در مدارس خوانسار به برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
مرتضی گرجی افزود: ۴۸ واحد آموزشی درشهرستان فعال است که فرسوده بودن برخی از مدارس و کمبود کادر آموزشی از عمده مشکلات سال آموزشی جدید در خوانسار بوده است.
وی گفت: آسفالت محوطه مدرسه شهیدان سقایی و رفعتی خوانسار و استحکام بخشی دبیرستان مفتح شهر ویست از جمله مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات این دو واحد آموزشی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود