Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:02:08 GMT

اینزاگی: قلب هواداران لاتزیو در دربی با ماست

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۶۸۸۱

اینزاگی: قلب هواداران لاتزیو در دربی با ماست

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو، معتقد است برد برابر رم نقشی اساسی در روحیه و انگیزه این تیم خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو در سال 2021 بدون باخت بوده و توانسته از سه بازی آخر خود در سری آ، 7 امتیاز به دست بیاورد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو، پیش از دیدار حساس این تیم برابر رم، گفت که بازیکنانش برای دربی دلاکاپیتاله در روز جمعه آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اینزاگی درباره دربی روز جمعه گفت: "همه می دانیم که دربی در رم چه معنایی دارد. هر دو تیم ریسک خواهند کرد. فردا برای ما روز مهمی است. می خواهیم با تکیه بر دو برد پیاپی در دو بازی گذشته، باز هم پیروز شویم.

نتایج این فصل نشان داده که تیم همواره در بازی‌های خاص خوب عمل کرده. من در چشمان بازیکنانم دیدم که آنها از اهمیت نتیجه گرفتن در این دربی غیرعادی، بدون حضور تماشاگران، آگاه هستند.

اما قلب هواداران ما در این دیدار در کنار ماست و ما هم باید با تمام قلب‌مان به میدان برویم.

رم تیم فوق‌العاده‌ای است و سرمربی دارد که من برای او بسیار احترام قائلم. اما فکر می کنم که لاتزیوی من هم کمتر از آنها نیست.

ما باید مبارزه کنیم. باید هجومی و مصمم باشیم. می دانیم که نمی توانیم اشتباه کنیم. هیچ اشتباهی نباید از ما سر بزند. ما خیلی خوب برای این بازی آماده شده‌ایم."

 

 

سرمربی لاتزیو در رابطه با دربی رم بدون حضور تماشاگران نیز اضافه کرد: "غیبت تماشاگران خیلی به چشم خواهد آمد، همانطور که از ابتدای قرنطینه به چشم آمده است. بازیکنان من که به حضور تماشاگران نیاز دارند."

 

اینزاگی معتقد است که یک برد دیگر می تواند برای آنها بسیار حیاتی باشد و در این باره گفت: "از نظر انگیزه می تواند برای ما بسیار مهم باشد. در جدول کمی عقب هستیم و باید تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم.

امسال نتوانسته‌ایم در سه بازی پیاپی پیروز شویم و برد در برابر رم برای ما بسیار مهم و اساسی است."

 

لاتزیو آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاتزیو آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی

عملکرد پیولی در دربی سنتی شهر میلان برای اخراج او کافی است!

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. استفانو پیولی بازهم ناکام بزرگ دربی میلان بود.

به نقل از اوپتا؛ پیولی در 15 دربی دلامادونینا به عنوان سرمربی میلان مقابل اینتر قرار گرفته که حاصل آن 10 شکست، 2 تساوی و 3 برد بوده است. پیولی دو بار هم به عنوان سرمربی اینتر در دربی میلان حاضر بوده که هر دو مورد مساوی شده است. (مجموعاً 17 حضور در دربی؛ 10 شکست، 4 تساوی و 3 برد) پیولی اولین سرمربی تاریخ دربی دلامادونینا است که 10 باخت را در این دیدار سنتی تجربه می کند.

گفتنی است میلان هر 6 دربی اخیر مقابل اینتر را با شکست سپری کرده است. (مجموعاً با نتیجه 14-2) چنین روند ضعیفی برای آنها در تاریخ دربی دلامادونینا بی سابقه است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است