Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: بیش از ۱۶۲ هزار نفر زندانی لرستان، طی ۹ ماهه امسال، از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

محمدرضا آذرخش امروز ۲۵ دی‌ماه، اظهار کرد: طی ۹ ماهه امسال،   ۲۷ هزار و ۸۳۶ نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای آسیب دیدگان اجتماعی به‌ویژه خانواده‌های آسیب‌دیده از اعتیاد، برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مرکز درمان اجباری معتادین بهبود یافته، هزار و ۷۳۵ نفر ساعت و مرکز درمانی تحت پوشش بهزیستی  مرکز ماده ۱۵ ترک اعتیاد، ۱۳ هزار و ۶۶۱ نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان خاطرنشان کرد: ۹۸ هزار و ۳۵۴ نفر ساعت آموزش در پادگان‌ها و ۷۰ هزار و ۲۵۱ نفر ساعت در محیط‌های واقعی برای سربازان وظیفه ارائه شده است.

آذرخش اضافه کرد: آموزش‌های ارائه‌شده در سکونتگاه‌های غیررسمی استان، ۶۹ هزار و ۷۸ نفر ساعت، کارگاه‌های ثابت شهری فنی و حرفه‌ای، یک‌میلیون و ۱۵۳ هزار و ۴۰۵ نفر ساعت و کارگاه‌های روستایی ۲۱۶ هزار و ۸۹۰ نفر ساعت بوده است.

وی بیان کرد: ۷۵۲۰ نفر ساعت در کارگاه‌های عشایری، ۲۸۶ هزار و ۴۷۳ نفر ساعت در کارگاه مهارت‌آموزی محیط واقعی کار و ۱۴ هزار و ۸۷۴ نفر ساعت در مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه‌های استان خدمات آموزشی را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان ادامه داد: در حال حاضر، ۱۶ مرکز ثابت و ۳۰۰ آموزشگاه فعال فنی و حرفه‌ای در استان وجود دارد و ۲۹۳ حرفه این مراکز به‌صورت مجازی و تلفیقی آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزش فنی و حرفه ای لرستان نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای نفر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌ مهارتی به بیش از ۱۳ هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی با اشاره به اهمیت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جهت توانمندسازی نیرو‌های مسلح بیان کرد: مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف اشتغالزایی، افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال پایدار صورت می‌گیرد.

وی افزود: دوره‌های آموزشی سربازان وظیفه در سال گذشته به صورت آموزش در محیط کار واقعی و به شیوه متمرکز در کارگاه‌های پادگان اجرا شد.

ملایی هزاروندی ادامه داد: ارایه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به کادر وظیفه، گامی موثر و به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت برای ورود به بازار کاراست، ازاین رو باید نیرو‌های وظیفه در امر مهارت‌آموزی، ترغیب و تشویق شوند که می‌توان از ظرفیت‌های موجود در مراکز نظامی، بخش خصوصی، بخش دولتی و ظرفیت آموزش‌های مجازی برای تحقق این امر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین خلاء جامعه امروز، نداشتن مهارت است اضافه کرد: کارآفرینی، موتور متحرک اقتصا و توسعه اشتغال پایدار است، لذا جوانان و به ویژه سربازان وظیفه را باید به سمت کارآفرین شدن، سوق داد تا شاهد توسعه اشتغالزایی در جامعه باشیم.

۵۵ مرکز دولتی و یک‌هزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد فنی وحرفه‌ای با مجوز رسمی از اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای در خوزستان فعال است.

کارجویان، نیرو‌های جوان بیکار فاقد مهارت، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی، دانش آموزان، سربازان وظیفه، گروه‌های در معرض آسیب از جمله زنان سرپرست خانوار و کودکان کار، زنان خانه دار، افراد دارای معلولیت گروه‌های هدف آموزش‌های مهارتی مراکز فنی و حرفه‌ای هستند.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الفیحا + پخش آنلاین
  • آموزش‌ مهارتی به بیش از ۱۳ هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد