Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال تیم‌های شهرداری گرگان و نفت آبادان به پیروزی رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با برگزاری ۲ بازی از گروه الف از هفته نهم در تالار بسکتبال آزادی ادامه یافت.

در نخستین بازی امرکز تیم شهرداری گرگان به مصاف خانه بسکتبال خوزستان رفت و با نتیجه 79 بر 55 به پیروزی رسید تا نهمین پیروزی متوالی خود را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیز است: کوارتر اول: 17 بر 10 شهرداری گرگان کوارتر دوم: 22 بر 12 شهرداری گرگان نیمه اول: 38 بر 22 شهرداری گرگان کوارتر سوم: 15 بر 15 مساوی کوارتر چهارم: 26 بر 18 شهرداری گرگان   محمد جمشیدی 12 امتیاز و 11 پاس گل و نوید رضایی فر 19 امتیاز موثرترین و امتیازآورترین بازیکنان شهرداری گرگان بودند. کریستوفر ویر با 17 امتیاز و 10 ریباند و علی دورقی با 2 امتیاز و 17 ریباند موثرترین و امتیازآورترین بازیکنان خانه بسکتبال خوزستان بودند.   در دومین بازی امروز تیم نفت آبادان به مصاف مس رفسنجان رفت و با نتیجه 66 بر 48 به پیروزی رسید. نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر است: کوارتر اول: 12 بر 8 به سود نفت کوارتر دوم: 19 بر 12 به سود مس کوارتر سوم: 16 بر 10 به سود نفت کوارتر چهارم: 26 بر 11 به سود نفت   محمد حسن‌زاده 22 امتیاز برای نفت و اصغر کاردوست 11 امتیاز برای مس کسب کردند. فردا جمعه 26 دی ماه، تیم رعد پدافند هوایی در ساعت 15 به مصاف اکسون می‌رود. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم طبیعت در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه به میدان رفت.
طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه 81 بر 75 مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری 3 بر 2 به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با 17 امتیاز، 12 ریباند، 5 توپ ربایی و کارایی 26 بهترین بازیکن شد.
تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت.
در دیگر بازی امروز لیگ بسکتبال شهرداری گرگان در بازی دوم نیمه نهایی به مصاف مهرام رفت و به پیروزی رسید. تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام رفت.
شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه 76 بر 70 مغلوب کرد و سری این دیدار 2 بر صفر شد. ویل چری در این بازی با 31 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 26 بهترین بازیکن بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه