Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:15:03 GMT

توزیع 20 هزار کمک مومنانه در شهرستان بناب

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۷۲۰۳

توزیع 20 هزار کمک مومنانه در شهرستان بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، یحیی حیدری در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان بناب که با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و بسیجیان شهرستان بناب ترتیب یافت، ضمن تقدیر و تشکر از مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی، اصناف و خیران بخاطر نقش فعال و مؤثر در امر کمک های مردمی، از تلاش های شبانه روزی عوامل درمانی شهرستان در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس از تشکیل صندوق ذخیره بسیجیان در شهرستان بناب خبرداد و گفت: این صندوق فعلاً 300 عضو دارد و تاکنون توانسته بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات از سوی این صندوق برای اجرای طرح های زودبازده و کوچک کمک کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب همچنین از آغاز صدور کارت ایثارگری در سطح شهرستان خبرداد و افزود: متأسفانه جمعی از ایثارگران ما شرایط مناسبی ندارند و نباید رزمنده ای که 50 ماه حضور مستمر در جبهه های جنگ داشته فرزندش دستفروشی کند.

حیدری گفت: از این رو از مجلس و دولت انتظار داریم در راستای اجرایی شدن کارت ایثارگری نیز قدم های اساسی را بردارند.

وی با بیان اینکه اصلی ترین راه مبارزه با آمریکای جنایتکار خدمت صادقانه به مردم است؛ اظهارکرد: باید با ارائه خدمت صادقانه در ادارات به مردم جلوی نارضایتی ها را بگیریم و مانع سوءاستفاده مخالفان نظام شویم.

در این نشست نامه بزازبنابی رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان بناب با قرائت بیانیه مجمع بسیج شهرستان  از مسئولان خواستار عملیاتی شدن این مطالب شدند.

در این بیانیه آمده است: برخی مسئولان در گفتار، رفتار و عمل از اشرافی گری و چشم و هم چشمی در مال اندوزی که اهداف انقلاب منافات دارد و در تناقض است، برائت جسته و توجه ویژه ای به محرومان که ولی نعمتان انقلاب و نظام هستند، داشته باشند و از بیان سخنانی که با عمل شان در تناقض است و باعث دلزدگی و تغییر نگرش مردم به نظام و انقلاب است، بپرهیزند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به برخی مسائل و مشکلات فضای مجازی در شهرستان آمده است: ستاد ویژه ای با نام«ستاد فضای مجازی شهرستانی» تشکیل و نسبت به رصد آن و پاسخ به شبهات که اکثراً با تغذیه غلط جامعه و مردم و خصوصاً جوانان را به بیراهه کشیده و باعث یأس و ناامیدی و بی اعتمادی و افزایش بسیاری از معضلات اجتماعی از جمله طلاق شده و حیثیت و آبروی اشخاص و آحاد مردم و مسئولان را خدشه دار نموده و بعضاً جبران ناپذیر است، اقدام اساسی صورت گیرد.

توجه ویژه در انتصاب مدیران جوان در عرصه های مختلف و بهره گیری از شور و نشاط جوانان انقلابی و قدرت و خلاقیت علمی و معنوی و انگیزه آنها برای تغییر و اصلاح و بکارگیری جوانان عزیز در تمام عرصه ها خواست قلبی مجمع در این بیانیه است.

انتهای پیام/60004

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهرستان بناب فرمانده سپاه فضای مجازی فرمانده سپاه ناحیه بناب تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز ویروس یحیی حیدری دستفروش ایثارگر شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر و تعدادی از اعضای مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان یزد همزمان با آغاز طرح نور با حضور در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد از زحمات این نیرو درجهت احیا و گسترش فریضه امربه معروف و نهی از منکر و فرهنگ عفاف و حجاب تشکر و قدردانی کردند. 

فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تبریک اعیاد و اقدام شجاعانه هوافضای سپاه در شکستن هیمنه پوشالی اسرائیل، از همراهی ناظران و فعالان مجمع رهروان تشکر کرد و از طرح نور گزارشی ارائه داد. 

سردار بهدانی فرد افزود: درابتدا تذکر و بعد اجرای قانون از وظایف این نیروست و رضایتمندی مردم مشوق حضور موثر این نیرو بوده است.

مدیر مجمع رهروان نیز متقابلا با تشکر از اقدام مقتدرانه و قانونی در مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی، از خوشحالی مردم در این خصوص و عزم جزم نیروی خدوم انتظامی در طرح نور تشکر کرد. 

سردار فتوحی بیان داشت: سازماندهی بیشتر و آموزش ناظرین و همراهی موثر در اجرای هرچه موفق‌تر این طرح که درخواست آحاد مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران است، در دستور کار مجمع رهروان قرار دارد.

اجرای قانون در بستر تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های حاکمیتی و مشارکت بسیار خوب مردمی در حفظ امنیت و آرامش جامعه، محور گفتگوی این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران