Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۱۲ کیلوگرم تریاک در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: در این رابطه چهار متهم دستگیر شده‌اند.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاعاتی دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند به طرف شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: ماموران هنگام کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده سواری پژو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران سواری پژو ۴۰۵ را تعقیب کردند که در مسیر راننده سرنشینان خودرو را پیاده کرده و متواری شد که با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک گلوله پلیس، خودرو متوقف و راننده و افراد پیاده شده نیز دستگیر شدند.

فرشید با بیان اینکه ماموران در این عملیات ۴ متهم را دستگیر کردند، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو و مسیر تردد آن و متهمان ۱۱۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند؛ خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ در محورهای فرعی این شهرستان ۳۸۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرشید اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: راننده پژو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۳۸۴ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، افزود: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر و به مقام قضائی معرفی کردند.

سرهنگ ستاد کاظم صادقی، فرمانده انتظامی خوسف نیز از کشف ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان خوسف اخباری را مبنی بر نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کارخانه‌ای در شهرک صنعتی این شهرستان دریافت کردند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی، محل نگهداری دستگاهای استخراج ارز دیجیتال را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی با رعایت حقوق شهروندی این محل را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی خوسف گفت: ماموران در بازرسی و پاکسازی از این محل ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است، یادآور شد: ارزش ریالی این اقلام غیرمجاز توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاچاق فرمانده انتظامی خراسان جنوبی دستگاه استخراج ارز دیجیتال کیلوگرم تریاک سواری پژو ۴۰۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید

سرهنگ یدالله دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار هشت هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآوده‌های نفتی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در این رابطه ۶ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

فرآورد‌های نفتی بیشترین کالای قاچاق در خراسان جنوبی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • ۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید
  • ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در بردسکن
  • کشف دستگاه‌ های استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در بردسکن