Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرزوهای محمود فکری برای استقلال.

محمود فکری، سرمربی استقلال تهران در پستی اینستاگرامی از همه کسانی که به او تبریک گفته اند تشکر کرد و آرزو کرد تا استقلال تهران در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شود.

به گزارش طرفداری؛ فکری نوشت:

خداى بزرگ شكرت ????????????????با تشكر از همه ى دوستانى كه امروز را بمن تبريك گفتن به اميد كسب قهرمانى و ستاره سوم با تلاش اتحاد و همدلى خانواده بزرگ استقلال

 

اخبار داغ 

علی خسروی در طرفداری: اگر فرهاد مجیدی را اخراج کنم حواسم هست به وریا غفوری کارت قرمز ندهم! رحمان رضایی در گفتگو با طرفداری: آقای کربکندی کاش مرا اخراج می کردید! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل ناراحتی مانوئل نویر از شکست ناباورانه بایرن مونیخ مقابل هولشتاین کیل / عکس کلاتنبرگ: فصل گذشته که لیورپول هر هفته برنده می شد، کلوپ گلایه‌ای از داوران نداشت!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر رفته است و خیلی زود توانست با درخشش دانیال اسماعیلی‌فر و امید عالیشاه دروازه این تیم را باز کند.

با این حال امید عالیشاه چند دقیقه بعد از دادن پاس گل به دانیال اسماعیلی فر به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و با باز کردن بازوبند کاپیتانی نشان داد دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و بازیکنان پرسپولیس از نیمکت خواستند او را تعویض کنند.

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای دارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896819

دیگر خبرها

  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور