Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:24:41 GMT

مرگ پدر بعد از قتل دختر معلول

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۷۵۵۰

مرد میانسال که از سوی دختر معلولش مورد اصابت ضربه های چاقو قرار گرفته بود یک روز پس از قتل دخترش جان باخت.

به گزارش ایران، محمد جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان مرند در تشریح این ماجرا اظهار کرد: شامگاه شنبه 20 دی طی تماس تلفنی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، از انتقال مردی میانسال به بیمارستان با خبر شده و برای بررسی موضوع به محل رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد مردی میانسال به دلیل ضربات چاقو در قسمت‌های مختلف بدن و شکستگی لگن توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

با توجه به مشکوک بودن موضوع، مأموران برای تحقیقات پلیسی به خانه وی مراجعه کردند اما با جسد دختر جوانی رو به رو شدند که بر اثر خفگی جان باخته بود.

در نخستین بررسی ها مشخص شد این دختر فرزند مرد مجروح بوده که به گفته اطرافیان وی دارای معلولیت ذهنی و اختلال روانی بوده و پدر خود را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده و زخمی کرده بود. سپس پدر آن دختر نیز اقدام به خفه کردن دختر خود کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند افزود: تحقیقات پلیس و مراجع قضایی برای حصول نتیجه نهایی از جزئیات این اتفاق هنوز ادامه دارد و جزئیات دقیق تر از سوی مراجع قضایی اطلاع رسانی خواهد شد. گفتنی است پدر زخمی نیز پس از گذشت یک روز در بیمارستان فوت کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه استیضاح ترامپ مرگ پدر قتل دختر معلول آلودگی هوا مازوت غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین سرقت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی کردوان هویت سارقان و مخفیگاه آنها شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه سه متهم پرونده دستگیر شدند، افزود: همگی این سارقان سابقه دار به انجام سه فقره سرقت در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد پنجاه قبضه چاقو و قمه کشف شد، ابراز داشت: انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج یابی دیگر کشفیات این پرونده بود.

موقوفه‌ای بابیان اینکه متهمان روانه زندان شدند، در ادامه تصریح کرد: دوچرخه، دینام، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق از اقلام سرقتی کشف شده این پرونده بودند.

وی افزود: با توجه به کشف اموال مسروقه مال‌باختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود در ساعات اداری به پاسگاه انتظامی کردوان مراجعه کنند.

کد خبر 6086252

دیگر خبرها

  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • پرتاب چاقو به سمت بازیکن در لیگ کلمبیا! / فیلم
  • 4 تکنیک خلاقانه برای تیز کردن چاقو‌ی کند (فیلم)
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد