Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سپاه ثارالله استان کرمان در پی رحلت پدر شهیدان ایرج و کوروش فیروزی پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت اسوه صبروایثار"حاج نورالله فیروزی" پدر ارجمند" شهدای گرانقدر والامقام ایرج و کوروش فیروزی" موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجاء واثق داریم نام پدر مومن، انقلابی و ولایی که با نام و حماسه‌آفرینی سترگ فرزندان برومند و فداکارش "شهیدان ایرج و کوروش "عجین شده است، در حافظه تاریخی میهن اسلامی ماندگار و اهتمام ایرانیان به تربیت انسان‌های مجاهد و آماده ایثار و جانفشانی در عرصه‌های دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، امنیت ملی و آرمان‌های متعالی و عزت آفرین اسلام ناب محمدی (ص) و ایران عزیز را یادآور و وجه همت آنان قرار خواهد داد.

این مصیبت را به بیت معظم" شهیدان فیروزی" و آحاد ارادتمندان به خانواده‌های مکرم شهدا تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان شهیدش و برای داغدیدگان و سوگواران مکرم صبر جمیل و اجر جزیل خواستاریم.

پدر شهیدان فیروزی امروز در شهرستان رابر تشییع و خاک سپاری شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدرشهیدان سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است: درگذشت استاد گرانقدر و انقلابی کوشا، مرحوم دکتر پرویز داوودی، از اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، تأثر و تألم آفرید. زحمات مستمر این بزرگمرد دانا در عرصه‌ها و سطوح مختلف همواره در مسیر خدمت به مردم و انقلاب اسلامی منشأ ثمرات ارزشمندی بوده است که آثار آن باقی و جاری خواهد بود.   این پیام می‌افزاید: ضمن عرض تسلیت درگذشت این عزیز خدمتگزار و متعهد، به خانواده گرامی، جامعه علمی و دانشگاهی کشور، مجمع تشخصی مصلحت نظام، و عزیزان و شاگردان آن مرحوم، علو درجات برای ایشان و صبر و اجر برای بازماندگان از پرودگار متعال مسئلت دارم.

پرویز داوودی استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، صبح روز پنجشنبه (۳۰ فروردین) دار فانی را وداع گفت.   عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت سازندگی)، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم (محمود احمدی نژاد) از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.   پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکتری اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده