Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:06:19 GMT

کسب مدال طلای المپیاد ریاضی توسط دانش‌آموز البرزی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۷۶۴۲

کسب مدال طلای المپیاد ریاضی توسط دانش‌آموز البرزی

ابوالفضل شاه‌بیگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محمدرضا بدری از دبیرستان شهید سلطانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج موفق به کسب مدال طلا و امین ذوالفقاری و امیرمهدی محسنی موفق به کسب مدال نقره این دوره از المپیادهای علمی کشور در رشته ریاضی شدند.

وی بیان کرد: در این دوره از المپیاد علمی تاکنون ۱۳ دانش‌آموز البرزی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند که از این تعداد ۳ نفر مدال طلا به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان البرز با اشاره به اینکه در این دوره از المپیاد علمی یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز استان البرز در مرحله اول شرکت کردند، تصریح کرد: در مرحله دوم ۱۶۳ دانش‌آموز پذیرفته شدند و از این تعداد ۲۹ دانش‌آموز به دوره تابستانه باشگاه دانش‌پژوهان جوان راه پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: نتایج المپیاد نجوم، اقتصاد، مدیریت و سلول‌های بنیادین اعلام نشده است، احتمالاً در این رشته‌های یادشده، شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ از سوی دانش‌آموزان استان خواهیم بود.

شاه‌بیگ گفت: به زودی آئین تقدیر از دانش‌آموزان حائز مدال المپیاد علمی کشوری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش البرز و مسئولان رده‌بالا صورت می‌گیرد تا از این طریق دانش‌آموزان بیشتری در زمینه شناسایی استعداد، جذب آموزش‌های المپیاد شوند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزانی که موفق به کسب مدال طلا شدند، مجدداً در باشگاه دوره‌های خاص را طی می‌کنند و برای تیم ملی جمهوری اسلامی انتخاب و در نهایت برای رقابت‌های جهانی عازم کشورهای مطرحی که این المپیادها را برگزار می‌کنند، می‌شوند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان البرز تصریح کرد: یکی از دستاوردهای خوب این المپیاد این است که دانش‌آموزان ما با کسب مدال‌های رنگارنگی که در سطح جهانی کسب می‌کنند افتخار برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان می‌آورند.

وی متذکر شد: این اقدام ارزشمند دانش‌آموزان البرز در حقیقت جهاد فناورانه محسوب می‌شود.

کد خبر 5122451

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج آموزش و پرورش البرز ویروس کرونا شیراز آمار کرونا گرگان آلودگی هوا کرمانشاه بوشهر شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا دهه فجر قزوین تبریز لیگ برتر فوتبال ایران موفق به کسب مدال دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: در آستانه هفته سلامت و با توجه به شعار هفته سلامت ۱۴۰۳  با عنوان سلامت خانواده، مردمی سازی سلامت ۳۴۰ نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه آزادی آموزش‌های کمک‌های اولیه نجات را فرا گرفتند.

سیدحمید حسینی افزود: در این دوره که به همت واحد آموزش همگانی اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور صورت گرفت، مبحث آشنایی با اورژانس و نحوه درخواست کمک از اورژانس آموزش داده شد.

وی گفت: دوره آموزشی احیای قلبی ریوی و رفع انسداد راه هوایی نیز برای ۶۰ نفر از اولیا و ۱۵ نفر از آموزگاران دبستان پسرانه منتظریان نیشابور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد