Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ذبیح الله اعظمی، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه اقتصاد مقاومتی و جمع بندی سفر یک روزه استاندار به جیرفت و عنبرآباد گفت: پیگیری مشکل خطوط تلفن همراه انجام شد، تمام روستا‌ها مورد بررسی قرار گرفت و مبلغی حدود ۷۵۰ میلیارد تومان برآورد هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: وزیر ارتباطات برای بررسی و رفع مشکلات موجود در حوزه ارتباطات منطقه بزودی به جنوب کرمان سفر می‌کند.

 نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل راه‌های روستایی و طرح‌های نیمه تمام راهداری و راه و شهرسازی باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

اعظمی ضمن تشکر از بانک کشاورزی برای حمایت و همکاری با کشاورزان گفت: بانک کشاورزی برای باز پرداخت تسهیلات و بدهی بانکی کشاورزان مهلت و قول مساعد داده است.

او با اشاره به مشکل سرما زدگی اخیر در جنوب کرمان افزود: با تایید سازمان جهاد کشاورزی، مبلغی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خسارت ناشی از سرما زدگی اعلام شده است.

اعظمی گفت: این موضوع را در مجلس و هیات دولت و از طریق وزرا پیگیری می‌کنیم برای کشاورزانی که در این موضوع صدمه دیده اند سرمایه در گسترش در اختیارشان قرار می گیرد تا بتوانند کشت دوم را انجام دهند.

او افزود: سرمایه در گردش در اختیار همه کشاورزان منطقه جنوب کرمان قرار می گیرد.

 نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معیار‌های یونسکو بیان کرد: سد‌های صفا رود و سد بافت هیچ کدام مجوز‌های زیست محیطی ندارند و برای انتقال آب باید تمام راه‌ها بررسی شود.

او افزود: مسائل زیست محیطی با جزئیات کارشناسی شود تا نقل و انتقال بین حوزه‌ای باعث ایجاد مشکلات اجتماعی نشود.

اعظمی با بیان مورد دیگری از یونسکو در رابطه با نقل و انتقال آب بین حوزه‌ای گفت: یکی دیگر از موارد این است که آب حوزه مبدا هیچ مشکلی را برای مقصد ایجاد نکند، در صورتی که پروژه انتقال آب هلیل رود باعث نابودی کشاورزی جنوب کرمان می‌شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با انتقال آب هلیل رود به شمال استان کرمان معیشت یک میلیون نفر انسان به خطر می‌افتد.

کلانتری رییس حوزه بانک کشاورزی جنوب کرمان هم گفت: پرداخت تسهیلات برای کشاورزان خسارت دیده  در دست بررسی است که مشمول بند خ هستند و اعتبارش تا این لحظه دست ما نرسیده است.

او افزود: این اعتبار باید دست ما برسد تا بتوانیم مشکل کشاورزان را حل کنیم.

کلانتری تصریح کرد: قسمتی از تسهیلات مشمول سنوات قبل است که کشاورزان اگر می‌توانند برای تصویه اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس وزیر ارتباطات تلفن همراه نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی جنوب کرمان انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد

ایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع کرده و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع کرده و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرد.

استریت تایمز این خبر را به نقل از گروهی از افسران ارتش بدون ذکر مشخصات‌شان نقل کرده است.

این رسانه مدعی است که  تصمیم برای ممنوعیت آیفون در ارتش از جلسات مشترکی گرفته شده است که توسط ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برگزار شده است.

همچنین پایگاه خبری the defense post که اخبار حوزه‌های نظامی و فناوری را منتشر می‌کند، با ذکر این خبر اعلام کرده اگر این ممنوعیت در تمام واحد‌های نظامی اجرا شود، حدود ۵۰۰,۰۰۰ پرسنل ارتش کره جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در  ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.

استریت تایمز آورده است این ممنوعیت بطور آزمایشی در  شهر گیریونگ برای نیرو‌های ارتش در حال انجام است و احتمالا همه واحد‌های دیگر در سراسر کره جنوبی را شامل می‌شود و علاوه بر تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند هم ممنوع می‌شود.

اجرای آزمایشی این طرح در گیریونگ به‌دلیل اهمیت بالای این شهر در وجود ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی در آن با حدود ۱۰۰۰۰ پرسنل است.

استریت تایمز به‌نقل از منابع خود گفته است گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ازجمله شرکت سامسونگ، از این ممنوعیت مستثنی خواهند شد و در این سند به صراحت آمده است که «آوردن آیفون‌ها کاملاً ممنوع خواهد بود».

وزارت دفاع ملی کره برنامه امنیتی برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه در مراکز نظامی را در آگوست ۲۰۱۳ برای کاهش خطر نشت اطلاعات معرفی کرد و دستور استفاده از این برنامه امنیتی در مراکز نظامی از سال ۲۰۲۱ برای همه پرسنل تمدید شد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!