Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@06:09:45 GMT

رقم قرارداد عجیب گل‌محمدی با پرسپولیس صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۷۹۴۱

آفتاب‌‌نیوز :

مدیری که ابهامات بیشماری درباره مدیریت کوتاهش در پرسپولیس مطرح شده است، همزمان با دور جدید اختلاف با سرمربی سرخ‌ها فایل جدیدی از صحبت‌های خارج از اصول اخلاقی اش منتشر شده که بار دیگر انتخاب سلطانی‌فر را زیر سوال می‌برد.

او با ادبیاتی عجیب که بین مدیران مرسوم نیست، همانند یک فرد کوچه‌بازاری درباره سرمربی پرسپولیس صحبت کرده و گفته که یحیی تصور داشته که او نازش را می‌کشد منتهی او (رسول‌پناه) به سرمربی تیمش گفته که فکر کردی من به تو باج می‌دهم؟

سرپرست سابق پرسپولیس در ادامه صحبت هایش درباره قرارداد یحیی گل‌محمدی دست به افشاگری تکان دهنده زده است و گفته که یحیی برای قرارداد ۳ ساله با باشگاه پرسپولیس اول ۲۰ میلیارد تومان خواسته، اما رسول پناه خواسته او را از اتاق بیرون کند و عصبانی شده که یحیی ۵ میلیارد تومان تخفیف داده و به عدد ۱۵ میلیارد تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی همراه با پرسپولیسی‌ها قهرمان لیگ برتر شده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است، اما این مبالغ در صورت صحت و اثبات، تکان دهنده است و پرداخت آن توسط یک تیم بدهکار دولتی جای سوال و ابهام دارد.

حالا باید منتظر بررسی این ادعا توسط نهاد‌های نظارتی باشیم چراکه فوتبال ورشکسته ایران به هیچ عنوان توانایی پرداخت چنین ارقامی را ندارد.

در صورت کذب بودن این ادعا هم شخص وزیر ورزش باید پاسخگوی انتخاب و انتصاب حزبی اش در فوتبال باشد. تا اینجا که کسی حاضر به تکذیب یا تایید این رقم نجومی نشده است.

منبع: تابناک

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همان طور که امروز هوشنگ نصیرزاده درگفت و گو با آنا اعلام کرده بود این باشگاه تلاش می کند تا موانع برای حضور یحیی گل محمدی در این تیم برطرف شود و تا زمان حل شدن قطعی این موضوع دستیار پیشنهادی او به تبریز می رود تا کار را آغاز کند.

در همین راستا امروز یحیی گل محمدی به مسئولان باشگاه تراکتور پیشنهاد داده تا با حمید مطهری قرارداد امضا کنند. مطهری فردا همراه هوشنگ نصیرزاده راهی تبریز می شود تا ظهر به بازیکنان معرفی شود. اینکه محمد نصرتی که در این چندروز تیم را تمرین داده در تراکتور بماند یا خیر فردا مشخص می شود. 

طبق پیگیری خبرنگار آنا یحیی گل محمدی هم فردا جلسه نهایی را با مسئولان تراکتور در تهران دارد و تلاش مجموعه تراکتور به این است که با حل برخی موانع حضور گل محمدی در بازی با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ قطعی شود. 

 با حضور مطهری در تیم تراکتور این مربی از کادرفنی تیم ملی جدا شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد