Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:35:52 GMT

میزبانی رایکا در ورزشگاه شهدای ساری

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۸۱۴۴

میزبانی رایکا در ورزشگاه شهدای ساری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پس از نامه کتبی حیدر بهاروند سرپرست سازمان لیگ فوتبال مبنی بر سلب میزبانی از تیم رایکا بابل به خاطر وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل و بازدید فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ورزشگاه شهدای ساری و تصمیم کادر فنی و مدیریتی تیم رایکا بابل، این ورزشگاه تا زمان بازسازی چمن ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به عنوان محل برگزاری بازی‌های خانگی تیم رایکا بابل معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشتر بخوانید رایکا از میزبانی در بابل محروم شد مدیران باشگاه رایکا بابل امیدوار هستند که با تسریع در روند بازسازی چمن ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل و حل موانع موجود، هر چه زودتر بتوانند در شهر خود و با حضور هواداران پرشور بابلی از رقیبان میزبانی کنند.

هواداران واقعی تیم فوتبال رایکا نیز باید در این شرایط که تیم رایکا بابل فاصله کمی با صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور دارد با حمایت‌های همه جانبه خود در کنار تیم حضور داشته باشند تا بتوانند با کمک یکدیگر به آرزوی دیرینه هواداران فوتبال بابل که صعود به لیگ برتر است، دست پیدا کنند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال لیگ دسته اول رایکا بابل تیم رایکا بابل ورزشگاه شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی استقلال ملاثانی باید روز جمعه از سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند که ابهامات زیادی درباره محل برگزاری این مسابقه با توجه به اتفاقات رخ داده در آخرین هفته لیگ دسته اول وجود داشت.

حالا اما جلسه‌ای فوق العاده با حضور مسئولان استانی در خوزستان برگزار شده که ریاست آن برعهده عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بوده و مدیران باشگاه های استقلال ملاثانی ، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان نیز در آن حضور داشته‌اند.

این جلسه پیش از ظهر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با دستور محراب رئیس شورای تامین استان و در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی های خانگی باقی مانده  در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد و به نتیجه هم ختم شده است.

براساس دستور این جلسه مقرر شده که تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آره‌نا از سپاهان میزبانی کند. شرح این دستور به این شرح منتشر شده است:« در این جلسه مقرر گردید باتوجه به نظر سازمان لیگ و دستور رییس شورای تامین استان ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا انجام می شود.»

دیگر خبرها

  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸