Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی ابراز امیدواری کرد که دولت جدید آمریکا نیز در راستای پیشبرد توافقات عادی‌سازی با تل‌آویو حرکت کند.

شبکه خبری «آی-24» به نقل از فریدمن گزارش داد که اگر دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شد، عادی‌سازی بین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی می‌توانست طی یک سال محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال گفت که عربستان سعودی همچنان به برقراری روابط مخفیانه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

فریدمن تصریح کرد، به خاطر متمرکز شدن دموکراتها بر مسئله حقوق بشر در عربستان سعودی، بعید است که بایدن بخواهد در راستای برقراری روابط ریاض-تل‌آویو حرکت کند.

سفیر آمریکا ادامه داد، رژیم صهیونیستی بایدبه همراه کشورهای عربی، با دولت جدید آمریکا، بر سر ایران،  «گفت‌وگوی آرامی» داشته باشد

وی با بیان اینکه بایدن درباره مسئله شهرک‌سازی در کرانه باختری به تل‌آویو اعمال فشار خواهد کرد، گفت که بهتر است دولت جدید آمریکا بر سر این مسئله اختلافی نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عربستان سعودی دیوید فریدمن سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه‌ای اقدام رژیم صهیونیستی برای مصادره حدود ۸۰۰ هکتار از منطقه الاغوار (دره اردن) در فلسطین را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه عربستان این اقدام را «نقض آشکار قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مربوطه و گسترش آشکار شهرک‌سازی‌ خودسرانه توسط رژیم اشغالگر» ارزیابی کرد.

طبق گزارش شبکه العربیه، در بیانیه وزارت خارجه عربستان آمده است: تداوم نقض قواعد حقوق بین‌الملل و قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل بدون بازدارندگی، اعتبار نظام بین‌المللی و شانس صلح عادلانه و پایدار مبتنی بر راه‌حل «۲ دولتی» را تضعیف می‌کند.

این وزارتخانه در ادامه خواستار توقف فوری تجاوزات سیستماتیک شهرک‌نشینان صهیونیست و بازگرداندن اراضی مصادره شده فلسطینی‌ها توسط جامعه بین المللی شد.

رژیم صهیونیستی جمعه از مصادره هشت هزار دونوم (۸۰۰ هکتار) زمین در غور اردن خبر داد. اقدامی که فعالان ضد شهرک‌سازی آن را بزرگترین اقدام در اراضی اشغالی فلسطین در دهه‌های اخیر توصیف کردند.

«بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی تندرو رژیم صهیونیستی و یکی از مدافعان و حامیان برجسته شهرک‌سازی در این باره گفت: «این گام بزرگ و مهم دیگری برای شهرک‌سازی در غور اردن ، کرانه باختری و قدس است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدعیان حقوق بشر به برقراری آتش‌بس در غزه کمک کنند
  • استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • آمریکا: به اسرائیل فقط مشاوره نظامی می‌دهیم
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است
  • همه چیز درباره قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش‌بس در غزه
  • همه چیز قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش بس در غزه
  • منافع آمریکا در همدستی با جنایت‌های تل‌آویو در غزه