Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فرخ شاهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ترویج مبانی اهل بیت همایش سادات عظیم شأن کرمانشاهی همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه ۲۸ دی ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش برای نهمین سال در کرمانشاه برگزار می‌شود، افزود: این همایش برای نخستین بار به دعوت آیت الله میبدی در کرمانشاه انجام گرفت و از آن موقع هر سال در روز شهادت حضرت زهرا (س) این همایش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر همایش سادات عظیم شأن کرمانشاهی، تصریح کرد: این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل مسجد آیت الله میبدی در خیابان مطهری کرمانشاه آغاز و به صورت دسته عزاداری به سمت مسجد جامع کرمانشاه حرکت می‌کند.

فرخ شاهی بیان کرد: در این مراسم صدها نفر از سادات با پرچم‌های سبز به سمت مسجد جامع کرمانشاه حرکت می‌کنند تا مظلومیت این بانوی بزرگوار را نشان دهند.

وی خاطر نشان کرد: سادات عظیم شأن کرمانشاهی در این مراسم بخشی از وصیت نامه حضرت زهرا سلام الله علیها را که به حضرت علی (ع) می‌فرمایند: یا علی سلام مرا تا روز قیامت به فرزندانم برسان را قرائت خواهند کرد.

کد خبر 5122465

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ایام فاطمیه حضرت زهرا س شهادت حضرت زهرا س ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر گرگان آلودگی هوا کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا دهه فجر قزوین تبریز لیگ برتر فوتبال ایران سادات عظیم حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت، گفت : تأمین زیرساخت‌های موردنیاز در سایت‌های نهضت ملی مسکن ضرورتی است که باید با تلاش دستگاه‌های مرتبط و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی فراهم می‌شود.

وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است که برای برخورداری تمامی اقشار جامعه از مسکن مدنظر قرارگرفته که باید در استان کرمانشاه با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم واگذاری و قرعه‌کشی ۸۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم در شهرستان هرسین تعداد ۳۳ قطعه به ۶۶ متقاضی، بیستون ۳۲ قطعه به ۶۴ متقاضی و در شهرستان کرمانشاه ۲۶ قطعه به ۵۱ متقاضی واگذار شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»