Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،لیست خرید و فروش آپارتمان  در منطقه صادقیه   به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

آخرین اخبار مربوط به مسکن را در صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت روز خرید مسکن  آدرس  متراژ

عمر ساخت
(سال)

قیمت فروش (تومان) محله صادقیه ، خیابان 15 متری بهاران  76 19 20.200.000.000 محله تاجیک، میدان اول صادقیه  72 39 2.160.000.000 محله آذربایجان، خیابان 12 متری پاییزان  110 27 3.360.000.000 محله بریانک ،خیابان شهید موسوی  55 14 1.602.250.000 محله مجیدیه شمالی، خیابان ارمکان 2 85 14 3.070.000.000 محله سلسبیل، خیابان هشتم  123 41 2.850.000.000

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت روز مسکن قیمت مسکن 000 000 محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مدت زمان ساخت واحدهای مسکونی با واگذاری اراضی به مردم

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه امسال استفاده از ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی را در برنامه کاریمان قرار داده ایم گفت: استفاده از توان بخش خصوصی و مشارکت های مردمی تنها راهکار برای افزایش تولید مسکن نه تنها در استان تهران بلکه در تمامی کشور است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی یکی از اولویت های خود را واگذاری اراضی و پرداخت تسهیلات ساخت به متقاضیان قرار داده است تا از این طریق بتواند میزان عرضه و تقاضای مسکن را به تعادل برساند که نتیجه آن بهبود و ثبات بازار مسکن خواهد بود.

او می گوید: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی علاوه بر کاهش مدت زمان ساخت زمینه ساز کاهش قیمت تمام شده ساخت واحدهای مسکونی خواهد شد.

جنتی گفت: ساخت واحدهای ویلایی و کوتاه مرتبه در شهر ایوانکی یکی از پروژه های موفق در واگذاری به متقاضیان و ظرفیت های مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان ساخت واحدهای مسکونی با واگذاری اراضی به مردم
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • چرا در سال گذشته بیشترین حجم خرید ملک در سرخرود انجام شده است؟
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • طرح کاشت نهال گردوی ژنوتیپ 7 با قیمت 80 هزار تومان
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد