Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بعد از استعفای جوزپ ماریا بارتومئو، چند ماهی است که باشگاه بارسلونا بدون رییس و با سرپرست اداره می‌شود. در همین حیث پروسه برگزاری انتخابات ریاست باشگاه نیز در جریان بود و حالا تا روز برگزاری انتخابات فقط چند روز باقی مانده است.

مرحله راستی آزمایی آرای ثبت شده برای کاندیدهای ریاست باشگاه کاتالانی به اتمام رسید و بعد از این اتفاق و در حالی که چهار نفر باقی مانده بودند؛ آرای امیلی روساد، یکی از چهار نامزد نهایی مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد که بسیاری از آرای مختص به او مخدوش بوده و حتی به نام یکی دیگر از نامزدها بوده اما به حساب او گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اتفاق باعث شد تا نایب رییس سابق بارسلونا از پروسه انتخابات کنار گذاشته شود.

و حالا تنها سه نفر برای انتخابات روز پنجم بهمن باقی مانده‌اند. خوان لاپورتا با ۹۶۲۵ رای تایید شده، ویکتور فونت با ۴۴۳۱ رای تایید شده و تونی فریکسا با ۲۶۳۴ رای تایید شده برای ریاست باشگاه پرطرفدار کاتالانی رقابت خواهند کرد. باید دید از بین این سه نفر کدامیک می‌تواند انتخاب شود و بارسلونا را از وضعیت نامشخص فعلی نجات دهد.

همانطور که گفته شد قرار است روز پنجم بهمن ماه(۲۴ ژانویه) انتخابات برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این احتمال وجود دارد که تاریخ برگزاری انتخابات به تعویض بیفتد. این در حالی است که مقامات ایالتی کاتالونیا نیز در خصوص روز برگزاری این انتخابات، حق انتخاب را در اختیار باشگاه قرار داده‌اند.

برچسب‌ها ایرنا بارسلونا کاتالونیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا بارسلونا کاتالونیا ایرنا بارسلونا کاتالونیا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم

دبیرکل حزب سبز گفت: اگر بنا باشد برای کسب کرسی ریاست مجلس و ریاست کمیسیون‌ها رقابت‌های ناسالم ادامه پیدا کند، هم وقت تلف کردن است و هم موجب تضعیف مجلس می‌شود، بنابراین بهتر است رقابت‌ها را کنار بگذاریم تا رفاقت‌ها آغاز شود.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیز از اختلاف افکنی و ستیزه‌گری در مجلس دوازدهم اظهار کرد: قطعاً سخنان رهبر معظم انقلاب هم بشارت و هم انذار بود، زیرا انتخابات بر خلاف تمام دسیسه‌ها و تبلیغات دشمن کام مردم را شیرین کرد، دشمن به دنبال این بود که مشروعیت و مقبولیت نظام را زیر سوال ببرد. اما ملت ایران از ندای رهبری تبعیت کردند.

کنعانی مقدم گفت: کسانی به دنبال اختلاف‌افکنی هستند که به وحدت مجلس آسیب خواهند زد، درصورتی که انتظار جامعه رسیدگی به مشکلات و معیشتی و اقتصادی کشور است.

وی افزود: اگر بنا باشد برای کسب کرسی ریاست مجلس و ریاست کمیسیون‌ها رقابت‌های ناسالم ادامه پیدا کند، هم وقت تلف کردن است و هم موجب تضعیف مجلس می‌شود، بنابراین بهتر است رقابت‌ها را کنا بگذاریم تا رفاقت‌ها آغاز شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، سلطنت‌طلبان، منافقین و همه معاندین همواره در تلاش هستند تا انتخابات و سلامت آن را زیر سوال ببرند و بر موج آن هم سوار شوند، اما مردم سیلی محکمی بر چهره منافق‌گونه ضد انقلاب زدند.

کنعانی مقدم عدم حضور برخی از سیاسیون در انتخابات و اقدام بر خلاف بیانات و تأکیدات رهبر انقلاب را به منزله حذف خود از سپهر سیاسی ایران دانست.

وی افزود: کسی رأی نمی‌دهد و به رأی دادن خود افتخار می‌کند و ۲۵ میلیون رأی دهنده را دروغ‌گو فرض می‌کند، نمی‌تواند در سپهر سیاسی کشور حرفی برای گفتن داشته باشد. فلذا این افراد میت سیاسی تلقی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد