Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان از بارش برف و باران در برخی مناطق کشور خبر داد و همچنین گفت: طی امروز (۲۶ دی) از شدت آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور کاسته می‌شود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز (۲۶ دی) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، زنجان، همدان، شمال خوزستان، شمال چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز و تهران بارش برف و باران و وزش باد خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فردا (۲۷ دی) نیز در بعضی از استان‌های غرب کشور از جمله کرمانشاه، لرستان و ایلام بارش پراکنده دور از انتظار نیست، تصریح کرد: طی روز یکشنبه (۲۸ دی) در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب کشور از جمله کرمانشاه، لرستان، کردستان، همدان، ایلام، ارتفاعات زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: این شرایط طی روز دوشنبه (۲۹ دی) در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و برخی استان‌های غرب کشور ادامه دارد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز سه‌شنبه (۳۰ دی) در استان‌های ساحلی خزر شاهد بارش باران خواهیم بود و در برخی از مناطق غرب و شمال غرب کشور نیز بارش برف و باران ادامه دارد همچنین دریای خزر - عمدتاً سواحل استان گیلان و غرب مازندران - امروز (۲۶ دی) مواج است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از امروز به‌تدریج در استان‌های واقع در شمال غرب کشور از میزان آلودگی هوا کاسته می‌شود، گفت: از امروز همچنین آلودگی هوا با شدت کمتر در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مانند تهران و کرج کماکان ادامه دارد و از روز دوشنبه (۲۹ دی) از میزان آلودگی به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاسته می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح‌کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ دی) صاف همراه با وزش باد و غبار محلی با حداقل دمای دو و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (۲۸ دی) نیز نیمه ابری تا ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای دو و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواشناسي بارش برف و باران آلودگی هوا استان های واقع بارش برف و باران آلودگی هوا پیش بینی غرب کشور طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور