Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است که گل‌محمدی با تمرکز کارش را انجام داده و این تیم را قهرمان لیگ و فینالیست آسیا کرده اما در عوض چند بازیکن را از تیم تحت هدایت او جدا کردند.

سپهر حیدری، بازیکن سابق پرسپولیس درباره حواشی باشگاه پرسپولیس، اعتراض گل‌ محمدی به حضور رسول‌پناه در هیئت مدیره و در ادامه بازگشت این مربی به تمرینات سرخپوشان مصاحبه ای انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، مدافع سابق پرسپولیس در ابتدا اظهار داشت:

یحیی گل‌محمدی درست می‌گوید و حق با اوست. هر بلایی خواسته‌اند سر یحیی و تیم آورده‌اند و ببینید چه اتفاقاتی رخ داده که صدای همه در آمده است. گل‌محمدی با تمرکز کارش را انجام داده و تیم را قهرمان لیگ و فینالیست آسیا کرده اما آقایان چند بازیکن مهم را از تیم خارج کردند. 

وی با اشاره به اینکه رسول‌پناه هنوز ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد، عنوان کرد:

وقتی تیم اینقدر ضربه می‌خورد و هواداران و کادر فنی ناراضی هستند چه اصراری بر وجود این افراد است؟ باید رسیدگی شود. در هیئت مدیره باشگاه استقلال دو عضو اقتصادی حضور دارند و به تیم کمک می‌کنند اما در پرسپولیس اینطور نیست. امیدواریم به این موضوع رسیدگی شود، چون ادامه پیدا کردن این وضعیت استرس به تیم وارد می‌کند و روند رو به جلوی تیم را کند می‌کند. نه فقط ما بلکه هواداران مثل کوه پشت آقای گل‌محمدی هستیم. 

وی که سابقه سال‌ها حضور در تیم ذوب‌آهن را دارد درباره وضعیت این باشگاه اشاره کرد:

من هم نگران ذوب‌آهن هستم. همیشه عادت داشتیم ذوب‌آهن را  در نیمه بالای جدول ببینیم. من با رحمان رضایی هم در ذوب و پرسپولیس همبازی بوده‌‌ام و می‌دانم او از چه سطح فنی بالایی برخوردار است اما از ذوب‌آهن بازیکنان خیلی زیادی جدا شده‌اند و مربی ابزار لازم را ندارد. واقعا دست رحمان خیلی بسته است. 

حیدری در ادامه اضافه کرد:

ذوب‌آهن با وجود بازی‌های خیلی خوب، خیلی بدشانس بوده و اشتباه داوری خیلی علیه این تیم بوده است. در این شرایط باشگاه باید از رحمان رضایی حمایت کند. قطعا اگر صبور باشند، این تیم نتیجه می‌گیرد. ذوب‌آهن خیلی زیبا بازی می‌کند و  اگر باشگاه حمایت کند، ضرر نمی‌کنند. 

بازیکن پیشین باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به جدایی بازیکنان تاثیرگذار این تیم خاطرنشان کرد:

باید بودجه‌ خوبی در اختیار مدیرعامل و باشگاه باشد و نمی‌توان با بودجه کم بازیکنان لازم را جذب کرد. مثل پرسپولیس که با جدایی بازیکنانش ضربه خورده از ذوب‌آهن نیز دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان و خیلی بازیکنان دیگر که ستاره تیم بودند، جدا شده‌اند.

 

اخبار داغ 

علی خسروی در طرفداری: اگر فرهاد مجیدی را اخراج کنم حواسم هست به وریا غفوری کارت قرمز ندهم! رحمان رضایی در گفتگو با طرفداری: آقای کربکندی کاش مرا اخراج می کردید! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل ناراحتی مانوئل نویر از شکست ناباورانه بایرن مونیخ مقابل هولشتاین کیل / عکس کلاتنبرگ: فصل گذشته که لیورپول هر هفته برنده می شد، کلوپ گلایه‌ای از داوران نداشت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل محمدی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل نداردبرای همراهی فراجا در اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت های پلیس با قوت ادامه دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار "احمدرضا رادان" در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار کرد: من با قاطعیت اعلام می کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران،پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش های دریافتی 90 درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • نمایشگاه خوشنویسی سپهر سهراب + فیلم