Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در نظر داریم ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان احداث کنیم، گفت: در یک سال اخیر حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مربوط به طرح اقدام ملی مسکن و طرح مسکن مهر در استان به بهره برداری رسیده است و حدودسه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی نیز در مرحله ساخت و تکمیل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا هوایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تامین مسکن شهروندان در استان خراسان شمالی اظهار داشت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن همپای دیگر استان‌های کشور در استان خراسان شمالی آغاز شده است.
وی افزود: در نظر داریم ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان خراسان شمالی بسازیم که اگر این تعداد واحد مسکونی ساخته شود،دیگر هیچ خانواری در استان خراسان شمالی بدون فاقد مسکن شخصی باقی نخواهد ماند. 

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: در یک سال اخیر حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مربوط به طرح اقدام ملی مسکن و طرح مسکن مهر در استان به بهره برداری رسیده است و حدودسه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی نیز در مرحله ساخت و تکمیل قرار دارند.
هوایی با بیان اینکه احداث ۱۰هزار واحد مسکونی در شهرهای استان و ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان خراسان شمالی لازم است، عنوان کرد: در استان خراسان شمالی جمعیت شهرها و روستاها مساوی است؛ در دیگر استان‌های کشور معمولاً جمعیت روستایی ۲۰ تا ۳۰ درصد از جمعیت‌شان روستانشین هستند اما در استان خراسان شمالی ۴۶ درصد از جمعیت روستایی و ۵۴ درصد جمعیت نیز شهری هستند.   وی خاطرنشان کرد: همه توافقات لازم با بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی صورت گرفته و همه بستر‌های لازم برای انجام این پروژه بزرگ  آماده شده است.   معاون استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: امیدواریم تا دو سال و نیم دیگر این ۲۰ هزار واحد مسکونی ساخته شود تا چنانچه در برق و گاز رسانی به کل خانوارهای استان به موفقیت صد درصدی رسیدیم، در بخش مسکن هم موفق شویم نیازمندی‌های مردم را تامین و رضایت آن‌ها را فراهم آوریم.   بیشتر بخوانید:  قالیباف: ریل گذاری اصلی مجلس برای مسکن، طرح جهش تولید مسکن است   انتهای پیام/  برچسب ها: طرح اقدام ملی مسکن استان خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن استان خراسان شمالی معاون استاندار خراسان شمالی هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی استان خراسان شمالی هزار واحد مسکونی ۲۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز