Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه گیلان گفت: جریمه 500 هزار تومانی برای خوردروهایی که با پلاک غیربومی قصد سفر به شهرهای نارنجی را دارند اعمال می‌شود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به‌دلیل تعطیلی که روز یکشنبه به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) پیش رو داریم باعث شده حجم تردد و ورود مسافر به استان گیلان نسبت به هفته‌های قبل افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: به واسطه شرایط بحرانی که استان گیلان با آن مواجه است 9 شهرستان ما دارای شرایط نارنجی کرونایی هستند و انتظار می‌رود که مسافران حد الامکان از سفر به این استان پرهیز کنند.

صفاری از حضور نیرو‌های پلیس در محور‌های ورودی استان خبر داد و گفت: همکاران ما در محور‌های ورودی گیلان همچون محور رودبار، چابکسر و آستارا حضور دارند و قطعا با رانندگان و مسافرینی که نسبت به دستور‌العمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ شده ممانعت کنند برخورد خواهد شد.

او اذعان کرد: برابر دستورالعمل‌ها جریمه نقدی به مبلغ 500 هزار تومان برای خودروهایی که با پلاک غیربومی قصد سفر به شهر‌های نارنجی را دارند اعمال خواهد شد ؛ این اعمال قانون توسط دوربین‌های جاده‌ای نیز رصد می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: از هموطنان عزیز درخواست دارم که در شرایط بحرانی کرونا برای حفظ سلامت خود و گیلانیان از سفر به این استان خودداری کنند که امیدواریم بتوانیم با همکاری هم زمینه نابودی این ویروس منحوس را فراهم آوریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی رئیس پلیس راه گیلان رئیس پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان گفت: مأموران پلیس راه تالش - صومعه‌سرا حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروی باری، ۵۲ اصله الوار از نوع توسکا، افرا و ممرز قاچاق به وزن ۲ تن چوب قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس راه گیلان از تحویل این محموله و راننده ۱۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به عوامل انتظامی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی چوب‌های کشف شده را ۳۱۵ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ صفاری همچنین گفت: برای جلوگیری از سوء‌استفاده افرا سودجو و فرصت طلب همکاری همه آحاد جامعه با پلیس امری ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ۱میلیون ۹۵۰هزار جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • یک میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • ۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت
  • ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲