Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رییس پلیس راه استان با اعلام این خبر گفت: حادثه نخست ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه شب گذشته (پنجشنبه) بین دو دستگاه خودروی سواری پیکان و پژو ۴۰۵ در محور فش بعد از پلیس راه کنگاور رخ داد.

سرهنگ حیدری افزود: در این حادثه راننده خودروی پیکان جان خود را از دست داد و راننده پژو ۴۰۵ نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ خودروی پیکان اعلام کرد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار داشت: حادثه دوم نیز ساعت ۱۹ در محور صحنه به بیستون میان یک دستگاه کامیون با دو دستگاه خودروی سواری سمند و پژو ۴۰۵ رخ داد که در این سانحه راننده سمند فوت کرد و دو سرنشین دیگر این خودرو به همراه رانندگان کامیون و پژو ۴۰۵ نیز زخمی شدند.

سرهنگ حیدری عدم رعایت حق تقدم راننده کامیون را علت وقوع این حادثه اعلام کرد و گفت: متاسفانه یک لحظه غفلت و رعایت نکردن قوانین رانندگی حوادث مرگبار اینچنینی را رقم می‌زند که انتظار می‌رود رانندگان بیش از پیش مراقب بوده و از رفتار‌های پرخطر بپرهیزند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رییس پلیس راه استان کرمانشاه سوانح رانندگی سرهنگ حیدری پژو ۴۰۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  بدنبال اعلام حادثه در محور سد شهید کاظمی روستای آلبلاغ و حبس سرنشینان بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدندـ   این حادثه برخورد شدید یک دستگاه کامیونت فوتون با پراید بود که متاسفانه راننده پراید در دم جان باخته و راننده کامیون نیز مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.    جنازه راننده پراید توسط آمبولانس آتش نشانی به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت