Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@15:09:04 GMT

قتل مادر به خاطر ازدواج

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۰۱۷۳

قتل مادر به خاطر ازدواج

دو فرزند سنگدل مادر ۵۱ ساله خود را به خاطر ازدواج مجدد وی و اختلافات مالی به قتل رساندند و جسد وی را در کوههای خلج مشهد آتش زدند.

قاضی حسن زرقانی اظهار کرد: ۲۰ آبان ماه امسال، زنی ۵۱ ساله مفقود شد و با توجه به مشکوک بودن موضوع تحقیقات میدانی و دعوت خانواده به بیان حقیقت، نیمه شب گذشته پرده از جنایت هولناکی برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی ویژه قتل افزود: با توجه به شواهد و قراین موجود، در نهایت دو فرزند ۱۸و۲۳ساله این زن، به قتل مادرشان اقرار کردند، آنها متعاقب قتل مادر اقدام به انتقال جسد وی به کوه‌های خلج در اطراف مشهد کردند و برای اینکه ردی از این جنایت نماند جسد مادر را آتش زده اند.

وی علت این جنایت را ازدواج مجدد مادر و اختلافات مالی عنوان کرد.فارس

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات سامانه ثبت نام وام ازدواج

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، نظام بانکداری کشور ، سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را برای پرداخت وام ازدواج، به جوانان راه اندازی کرده اما شهروند خبرنگار ما از مشکلات این سامانه گلایه کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار:

به نام خدا .

بنده حقیر نزدیک ۳ ماه است که ازدواج کردم متاسفانه هروقت به سامانه ثبت نام وام ازدواج میریم با این پیام مواجه میشم :در حال حاضر هیچ بانکی در استان شما دارای اعتبار نمی باشد.
جالب اینجا هست هر استانی که انتخاب میکنیم این خطا رو میده.لطفا پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • جنایت زشت؛ قتل مادر به دست پسر ۳۵ ساله‌اش
  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها نسبت به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • مشکلات سامانه ثبت نام وام ازدواج
  • فرونشست زمین در محدوده میدان مادر کرج
  • وقتی دعای مادر باعث بازگشت فرزندش از مرگ شد + فیلم
  • بحث در مورد نداشتن عید نوروز به خاطر جنگ غزه/ علی مطهری: به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم/ هادی سروش: حرف آقای مطهری قابل قبول نیست؛ احترام به رسومات از سفارشات امیرالمومنین به مالک اشتر است
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • شعرخوانی شاعر گیلانی در وصف «مادر»
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش