Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال تهران می گوید آبی پوشان از نتیجه مسابقه برابر پرسپولیس باید درس بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن روشن پیشکسوت استقلال تهران می گوید آبی پوشان از نتیجه مسابقه برابر پرسپولیس باید درس بگیرند تا در ادامه مسابقات فصل اشتباهات مشابه در جریان مسابقات نداشته باشند.

بازی دربی چطور بود؟

به نظر من یکی از دیدنی ترین دربی‌های چند سال اخیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته هم بازی استقلال و پرسپولیس با تساوی دو بر دو به اتمام رسیده اما تا این اندازه جذاب نبود. در نیمه اول استقلال با کل دقیقه اول به پرسپولیس شوک وارد کرد و با وجود اینکه تیم حریف توپ را در اختیار داشت اما نمی توانست موقعیت ایجاد کند.

جریان مسابقه در نیمه دوم تغییر کرد؟

بله، در نیمه دوم وضعیت برعکس شد و تیم پرسپولیس با جا به جایی نفرات توپ و زمین را در اختیار گرفت و اگر فرصت‌هایش به گل تبدیل می‌شد، استقلال نمی توانست نتیجه را تغییر بدهد. با این وجود قائدی در دقایق آخر تیمش را از یک شکست حتمی با تکنیک و توانایی خودش نجات داد. در این مسابقه از نظر من دو تیم از لحاظ فنی عملکرد بهتری داشتند.

اشتباهات خط دفاعی استقلال مورد توجه بود؟

محمد حسین مرادمند برای اولین بار در دربی بازی می‌کرد. روی گل اول پرسپولیس غلامی و نادری به هم چسبیده بودند و فاصله را رعایت نکردند در حالیکه باید یک نفرشان روی عبدی می‌رفت. این اتفاق‌ها فقط با تمرین درست می‌شود و شاید در تیم‌های بزرگ دنیا هم رخ بدهد. به نظرم بازیکنان استقلال فیلم این دربی را ببینند تا در دیدارهای‌ بعدی مرتکب اشتباه نشوند. البته مدافعان پرسپولیس هم اشتباهاتی داشتند. ضعف خط دفاعی تیم استقلال وقتی اتفاق افتاد که موسوی بیرون کشیده شد. اینکه مدافع راست تیم در دقیقه ۴۵ از زمین بیرون کشیده شود تصمیم درستی نبود.

جدایی میلیچ هم شوکه کننده بود.

بله، واقعا عجیب است که یک بازیکن حرفه ای شبانه باشگاه و کشورش را ترک کند. باید دید باشگاه برای او چه تصمیم می گیرد اما بازیکن حرفه ای نباید چنین رفتاری داشته باشد. درست است که مطالباتی دارد، اگر او عاشق استقلال است پس همانند سایر بازیکنان با شرایط کنار بیاید و با ایجاد حواشی تمرکز تیم را بهم نریزد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسن روشن هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در طول این فصل بوده است اما هفته گذشته با لایک کردن توییتی که انتقاد از اریک تن‌هاخ بود بار دیگر جنجال آفرین شد و هیاهوی بسیاری را ایجاد کرد.

این موضوع با واکنش تند بسیاری از هواداران شیاطین سرخ روبرو شد که معتقد بودند بازیکنان این تیم نباید به صورت علنی از سرمربی انتقاد کنند و باشگاه یونایتد هم اعلام کرد که این بازیکن از سرمربی این تیم به خاطر رفتار نادرستش عذرخواهی کرده است.

با این حال گفتگو درباره این اتفاق و فرهنگی که بین بازیکنان رواج پیدا کرده همچنان ادامه دارد و فردیناند در پادکستش در این باره گفت:« من حتی از صحبت کردن درباره این موضوع هم نفرت دارم اما شما دیدید که گارناچو چند روز قبل توییت عجیبی را لایک کرد.

این رفتار کاملا نادرست و بی‌احترامی است و نباید به صورت علنی انجام شود، حتی اگر او با تصمیمات تن‌هاخ موافق نیست. معمولاً فرهنگ موجود در باشگاه باید به بازیکنان جوان یاد دهد که تصمیمات درستی بگیرند.

حتی زمانی که او تصمیم نادرستی می‌گیرد باید یک نفر در رختکن به او تذکر بدهد و بگوید اگر مشکلی با مربی دارد به صورت رودررو با خودش صحبت کند و دست از انجام چنین کارهایی بردارد. در غیر این صورت، این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد.»

دیگر خبرها

  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس