Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بنیاد مستضعفان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های اقتصادی، عمرانی و اجتماعی که در راستای محرومیت‌زدایی و زدودن غبار محرومیت از مناطق محروم بوده، به کردستان اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، پرویز فتاح در سفر به استان کردستان و بازدید از منطقه سروآباد به عنوان یکی از مناطق هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در کشور،  ‌از تخصیص اعتبار 100میلیارد تومانی بنیاد برای اجرای طرح‌های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرف فعل محرومیت‌زدایی در مشهد/ "خارج از محدوده" به متن می‌پیوندد + فیلم‌2 هزار گروه جهادی غبار محرومیت‌ را از مناطق محروم استان اصفهان می‌زدایند

در ادامه گزارش ویدئویی خبرنگاران تسنیم از جریان این سفر و گفت‌وگو رئیس بنیاد مستضعفان از زمانبندی اجرای طرح‌ها و چرایی حضور بنیاد برای زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق کردستان را ببینید:

انتهای پیام/481/482/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: غبار محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران

به گزارش "ورزش سه"، رئیس کمیته انضباطی برای اولین بار شرایط بازی بدون تماشاگر را توضیح داد و گفت: ما اول جریمه مالی اعمال می‌کنیم و سپس برای بار دوم تنبیه نقدی کمی شدیدتر می‌شود و دفعه سوم محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگر می‌دهیم و برای بار چهارم یک جلسه محرومیت داریم.

وی افزود: این فصل هم خلاقیتی داشتیم که یک جایگاه خاص را محروم کردیم و نه همه تماشاگران را. برای دربی چهار جایگاه را محروم کردیم تا مثلا چرا باید تماشاگران پیکان از حضور در بازی با استقلال محروم باشند یا چرا بانوان محروم شوند؟

این در حالی است که در فصل جاری پرسپولیس و استقلال با محرومیت تماشاگران خود در چند جایگاه خاص مواجه شدند که این موضوع برای فصل آینده اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد