Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴حمید درخشان، درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در دربی پایتخت گفت: پرسپولیس مستحق زدن گل‌های بیشتری بود. این تیم خیلی خوب بازی کرد و روی دو اشتباه گل خورد. پرسپولیس سوار بازی بود و استحقاق پیروزی را داشت. استقلال چیزی برای گفتن نداشت و پرسپولیس در همه زمینه‌ها برتر بود.

وی درباره انتقاداتی که یحیی گل‌محمدی بعد از دربی به حضور رسول‌پناه در پست ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس داشت، عنوان کرد: متاسفانه در فوتبال ما همه چیز برعکس است، یک مدیر باید مدیریت و به تیم کمک کند، ولی حضورش بدتر حاشیه درست می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مدیر باید همه چیز را برای سرمربی فراهم کند تا دست مربی برای نتیجه‌گیری باز باشد، ولی همه فشار‌ها را روی سرمربی می‌گذارند. مدیران ما وظایف مدیریتی‌شان را فراموش می‌کنند و این مشکلات به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: به یحیی قول دادند رسول پناه برکنار می‌شود!

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس درباره حضور رسول‌پناه خاطرنشان کرد: حضور فردی که رزومه خوبی نداشته، چه فایده‌ای دارد؟ بهتر است افرادی نظیر رسول پناه نباشند تا آرامش برگردد و بقیه بتوانند کارشان را راحت‌تر انجام دهند.

درخشان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و ثبت نام علی کریمی گفت: خیلی خوب است که فوتبالی‌ها به فوتبال بیایند و کمک کنند. این افراد کارشان فوتبال بوده و بهترین نگاه همین است که فوتبالی‌ها وارد فوتبال شوند و خودشان مدیریت کنند.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس باشگاه پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند

 سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند.

 راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد. 

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. 

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند. 

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند.

 پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود‌. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی