Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم آلومینیوم اراک در خصوص دیدار برابر گل گهر سیرجان گفت: امیدوارم به خواست خدا در بازی با گل‌گهر گل بزنم. لطف خدا همیشه شامل حال من بوده و من هم تلاشم را می‌کنم

حامد پاکدل از آخرین شرایط آلومینیوم اراک در آستانه دیدار برابر گل گهر سیرجان می گوید.

به گزارش طرفداری، حامد پاکدل در مورد تساوی لحظه‌ آخری آلومینیوم اراک مقابل تیم ذوب‌آهن در دیدار قبلی این تیم به میزان گفت:

بازی با ذوب‌آهن برای ما مهم بود چون می‌خواستیم در خانه امتیاز بگیریم و شکست مقابل استقلال را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم. خوب شروع کردیم ولی آنها در نیمه دوم به دلیل اشتباهات فردی، موفق شدند به ما گل بزنند. خوشحالم که با تغییر تاکتیک به حریف فشار آوردیم و با خلق چندین موقعیت و یک پنالتی به تساوی رسیدیم. البته ما در این بازی می‌توانستیم به راحتی برنده شویم.

پاکدل در مورد گلزنی‌هایش در فصل جاری برای تیم آلومینیوم، گفت:

ما تیم نوپایی هستیم و برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم. هدف اول من هم کمک به تیم است. همه بازیکنان چنین شرایطی دارند ولی من مهاجم هستم و وظیفه‌ام گلزنی است. در نتیجه باید احساس مسئولیت بیشتری کنم و گل بزنم. علاقه زیادی به گلزنی دارم و دوست دارم با تلاش بیشتر تعداد گل‌هایم را بیشتر کنم و به هدفی که دوست دارم برسم. راه زیادی دارم و باید برای رسیدن به آن تلاش کنم.

مهاجم آلومینیوم اراک در مورد ۵ گلی که تا اینجا به ثمر رسانده و تقابل امروزش مقابل تیم گل‌گهر که گادوین منشا، آقای گل فعلی لیگ برتر را در اختیار دارد گفت:

امیدوارم به خواست خدا در بازی با گل‌گهر گل بزنم. باید دید شرایط بازی چطور پیش می‌رود. لطف خدا همیشه شامل حال من بوده و من هم تلاشم را می‌کنم. فوتبال کار گروهی است. گل‌گهر یا یکی از بازیکنانش برای ما در اولویت نیست. چیزی که برایمان مهم است برنده شدن تیم است. از این رو مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و چه بازیکنانی در آن حضور دارند. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و به این چیز‌ها فکر نمی‌کنیم چون می‌خواهیم از موفقیت‌های‌مان لذت بیشتری ببریم.

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس باشگاه تراکتور: روزگاری که تیم ‌های پایتخت در حسرت شکست پرشورهای ایران بودند / عکس نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ بحرین را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

جواد اصغری مقدم بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران که اکنون به عنوان سرمربی در لیگ برتر ایران فعالیت می‌کند در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا پرداخت و گفت: همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که در رقابت‌های آسیایی بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند و طبیعی است وقتی تیمی مثل ایران که به لحاظ فنی بهتر و قدرتمندتر باشد ممکن است در فاز دفاعی عملکرد ضعیف‌تری داشته باشند و فضاهای خالی زیادی در اختیار تیم حریف قرار بگیرد که البته نباید در دیدارهای حساس‌تر این اتفاق بیفتد. در نیمه اول کیفیت لازم را نداشتیم اما در نیمه دوم تیم ایران به لحاظ شخصیتی توانست خودش را پیدا کند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی باید با احساس مسؤولیت بیشتری بازی کنند و همه حریفان را جدی بگیرند. به نظر می‌رسد در این بازی بچه‌های ما بحرین را دست کم گرفته بودند و در هر صورت هدف بردن و کسب ۳ امتیاز و صعود به مرحله بعد بود که به دست آمد. کادر فنی تیم ملی در بازی‌های آینده حتماً آنالیزها را انجام خواهند داد و نقاط ضعف را برطرف می‌کنند. در بازی‌های حذفی تیم‌ها قدرتمند تر هستند. در این ۲ بازی یک مقدار اشتباهات فردی زیاد بود که باید در بازی‌های مرحله حذفی کرد.

وی در خصوص احتمال تقابل ایران برابر ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی گفت: خوب است که زودتر به مصاف ژاپن برویم و این تیم را خیلی زود حذف کنیم. ژاپن تیم منظمی است که کیفیت خوبی دارد اما هیچوقت حریفی نیست که بتواند حرف خاصی برابر فوتسال ایران داشته باشد. پارسال بنا به دلایلی این تیم قهرمان شد اما پتانسیل تیم ایران به مراتب بهتر از ژاپن است. ما تیم ایران هستیم و از حریفان آسیایی ترس نداریم. هدف ما مسابقات جهانی است و هر بار که به مصاف ژاپن برویم باید به راحتی این تیم را شکست دهیم.

کد خبر 6083773

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم