Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:46:29 GMT

نفس راحت راموس پس از حذف تلخ رئال

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۰۸۷۶

نفس راحت راموس پس از حذف تلخ رئال

سرخیو راموس که روز گذشته دچار مصدومیت عضلانی مختصری شده بود، اکنون 8 روز فرصت استراحت و درمان خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مالاگا با شکست 2-1 از بیلبائو در نیمه نهایی سوپرکاپ نتوانست به فینال برسد و در نتیجه ال کلاسیکویی در کار نخواهد بود. این شاید بیش از همه به سود سرخیو راموس تمام شده باشد هرچند که در باطن، کاپیتان رئال مشتاق رسیدن به فینال و بالابردن یک جام دیگر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

راموس شب گذشته هنگام گرم کردن و قبل از شروع بازی دچار مصدومیت عضلانی مختصری شد و به نظر می رسید ناچو به جای او بازی کند اما در نهایت کاپیتان به دلیل اهمیت بازی با یک مداوای مختصر در میدان حاضر شد و 90 دقیقه نیز بازی کرد.

مصدومیت او به قوت خود باقی است و اگر رئال به فینال می رفت، راموس مجبور بود بازهم خود را با فشار به ال کلاسیکو برساند. طبق ادعای مارکا، راموس چهارشنبه هفته پیش رو در بازی برابر آلکویانو در کوپا دل ری حاضر نخواهد بود و تا شنبه هفته بعد برابر آلاوس استراحت خواهد کرد. به این ترتیب او هشت روز فرصت استراحت خواهد داشت تا مصدومیتش را نیز به دست فراموشی بسپارد.

کاپیتان 34 ساله رئال که دو ماه دیگر قدم در 35 سالگی می گذارد، فصل جاری دو مقطع مصدوم شده و در 28 روز دوری، هشت بازی را از دست داده است.

 

رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد در یک بازی تماشای و جنجالی با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی که هفته گذشته 120 دقیقه برابر منچسترسیتی بازی کرده و با پیروزی برابر این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند، امیدوار بودند که بتوانند در این دیدار هم با غلبه برابر بارسا اختلاف امتیازشان را در صدر جدول لالیگا زیاد کنند و در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرند. 

رئال در بازی رفت این فصل هم موفق شده بود با درخشش جود بلینگام به پیروزی برسد و بازی فینال سوپر جام که برابر حریف قدیمی برگزار شده بود را هم با برد پشت سر گذاشت و جام قهرمانی را بالای سر برد و شب گذشته توانست برای سومین بار متوالی در طول یک فصل برنده میدان باشد. 

این اتفاقی است که پس از 88 سال بار دیگر تکرار می‌شود و بارسا در طول این هشت سال هرگز در یک فصل در سه ال‌کلاسیکوی متفاوت شکست نخورده بود. به نظر می‎‌رسد که ژاوی در تقابل با رئال چندان ماهر نیست و روزهای سختی که روی نیمکت بارسا تجربه کرده هنوز به پایان نرسیده است.

دیگر خبرها

  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس