Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه تقوا در تمام مراحل زندگی مهم است و باید مراقبت کنیم تقوا را مورد توجه قرار دهیم، ادامه داد: قضاوت‌ها در مراحل زندگی باید بر اساس تقوا باشد تا سعادتمند شویم.

وی با اشاره سه مطلب مهم ادامه داد: امروز روز ۲۶ دیماه است و سالروز فرار شاه است که نتایج بسیار مهم در مسیر حرکت امام خمینی (ره) در راستای پیروی انقلاب داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مجبور شدن شاه برای ترک کشور و عواقب وخیم آن از جمله دریوزگی و و ذلت نتیجه بد عمل کردن آن در کشور است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: شاه در کشور قدر حکومت را ندانست و نوکری برای بیگانگان کرد و به مردم و کشورش خیانت کند و دچار ذلت شد و این مهم عبرت است برای کسی در هر جایگاهی.

وی تاکید کرد: هر کسی در هر جایگاهی است که باید قدر آن چند روزی در جایگاه است را بداند و حق را ادا کند.

وی ادامه داد: کشور قوی دشمن را دور می‌کند و مکرها را خنثی می‌کند و کشورهای ضعیف و بی پایه طعمه گرگ‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: امروز شاهد این هستیم که به توانمندی‌های دفاعی در حوزه‌های دریایی، زمینی و… دست یافته ایم و کشور قدرتمند شده است و راه را بر دشمن می‌بندد.

وی تاکید کرد: افزایش قدرت نظامی و دفاعی کشور اجازه طمع ورزی به دشمن نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان توانمندی‌های کشور در حوزه دفاعی و نظامی را می‌دانند و می‌ترسند، تاکید کرد: قوت موشکی وقدرت نظامی موجب قوی شدن کشور است که باید به موارد توجه شود.

وی بیان کرد: قدرت علمی، قدرت هسته، قدرت فناوری و… جز ضرورت‌های کشور است که موجب خودکفایی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه برجام دو لبه دارد که یک لبه آن موجب قدر گرفتن کشور و یک لبه آن موجب ضعیف شدن کشور است، گفت: باید ببنیم که مسئولان ما کدام یک از دو لبه را دنبال می‌کنند.

وی بیان کرد: لبه قدرتمندی کشور آن است که به برجام دل نبندند و قوی شدن کشور را در برجام جستجو نکنند.

کد خبر 5122672

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد امام جمعه شهرکرد محمد علی نکونام ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر گرگان آلودگی هوا کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج دهه فجر شیوع کرونا اراک لیگ برتر فوتبال ایران قزوین جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام بلاتأمل جمهوری اسلامی در صورت خطای دشمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک در مراسم گرامیداشت روز ارتش در جمع فرماندهان و یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح استان پاسخ موشکی سپاه پاسداران به رژیم جعلی صهیونیستی را سیلی کوبنده و پیام روشن جمهوری اسلامی ایران به رژیم سفاک و حامیان استکباری آن دانست و تصریح کرد: عملیات وعده صادق به زورگویان و جنایتکاران جهان اثبات کرد که ایران هر تجاوز و تعرضی را با قدرت جواب خواهد داد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در حالی که قدرت‌های نظامی دنیا و در رأس آنها آمریکای جنایتکار تمام امکانات و تجهیزات نظامی، الکترونیکی و رزمی خود را برای مقابله با قدرت موشکی و پهپادی ایران به کار گرفته بود اهداف نظامی در عمق سرزمین‌های اشغالی توسط موشک‌ها و پهپاد‌های ایران منهدم شد و لانه عنکبوت صهیونیست‌ها را لرزاند.
امیر کاظمیان ارشد نظامی ارتش در استان هم در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت خون مطهر شهدا و ایستادگی و رشادت دلاورانه و پشتوانه عظیم مردمی با رهبری فرمانده کل قوا هر تهدید و تجاوزی را با قدرت و سرعت جواب خواهد داد.

دیگر خبرها

  • جهانگیری: رساندن مردم به این باور که فرزندان خمینی پاسدار غرور ملی مردمشان هستند عین سیاست ورزی است
  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • عملیات «وعده صادق» بخشی از قدرت نظامی ایران بود
  • عملیات «وعده صادق» تنها بخشی از قدرت نظامی ایران بود
  • وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد
  • اقدام بلاتأمل جمهوری اسلامی در صورت خطای دشمن
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • حسین علایی: حمله موشکی و پهپادی موجب احیا قدرت بازدارندگی ایران شد/ راهبرد ایران از «سکوت و خویشتنداری» به «واکنش متقابل» تغییر یافته است/ حمله دوباره اسرائیل به معنای طراحی یک تهاجم جدید خواهد بود
  • موشک‌های ایران برای کدام کشورها تهدید است؟