Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول موکب شهدای صنعت مس گفت: مس سرچشمه ۲۰ سری جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد ریال بین‌ زوج‌ های جوان‌ نیازمند توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان؛ جمعه (۲۶ دی) با حضور جمعی از مسئولین‌ در بیت‌ الزهرای شهر رفسنجان آئین‌ توزیع ۲۰ سری جهیزیه توسط موکب شهدای صنعت مس برگزار شد.

 

 

 

علیرضا توحیدی پور در این‌ آئین گفت: موکب شهدای صنعت مس از اردیبهشت ماه امسال همزمان ‌با‌ بحران کرونا و در ابتدای امر با شرکت در مهمانی بزرگ رفسنجانی ها که با همت فرمانداری، خیریه ها و مردم جهت تهیه بسته های معیشتی و توزیع بین قشر ضعیف آسیب دیده از ناحیه کرونا، برگزار شد؛ ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۵۰۰ هزار تومان‌ بین‌ نیازمندان توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


مسئول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان بیان کرد: از ماه مبارک رمضان هم تا آبان‌ ماه ۵‌ سری توزیع بسته های معیشتی داشتیم‌ و این‌ بسته ها را بین‌ ۴۹۰‌ خانوار که تحت حمایت هیچ‌ ارگانی نبودند،‌ توزیع کردیم.

 

 

 

وی تصریح‌ کرد: در هفته مقاومت و نخستین‌ سالگرد شهادت سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی هم موکب شهدای صنعت مس در گلزار شهدای کرمان  مستقر شد و به مدت ۱۰‌ شبانه روز اقلام ماسک و مواد ضدعفونی کننده و بسته های خوراکی شامل شیر و آبمیوه، کیک و آب معدنی بین زائران توزیع کرد.

 

 

 

مسئول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان خاطرنشان کرد: همچنین این‌ موکب جهت کمک به زوج های جوان‌ نیازمند، پویش شهید حاج‌ قاسم سلیمانی را راه اندازی کرد‌ و مردم‌ به شماره حساب اعلام شده در این پویش حدود ۸۰‌ میلیون ریال کمک های خرد مالی واریز کردند که خیلی ارزشمند است.

 

 

 

وی افزود: در کنار آن‌ مجتمع مس سرچشمه کمک کرد و توانستیم‌ ۲۰ سری جهیزیه‌ با ۱۸ قلم‌ موارد اساسی شامل یخچال‌، جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، سرویس های غذاخوری و ... را تهیه و امروز بین‌ زوج‌ های جوان‌ نیازمند شناسایی شده توزیع کنیم.

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: مس سرچشمه اهدای جهیزیه به نوعروسان رفسنجان جهیزیه موکب شهدای صنعت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل بابایی مهاجم جوان تیم پرسپولیس که این فصل از فجرسپاسی به جمع سرخپوشان پایتخت منتقل شده، در 15 دقیقه پایانی بازی با صنعت نفت وارد زمین شد تا به جای عیسی آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس بازی کند.

ورود او البته بعد گل سوم پرسپولیس و پایان کار برای صنعت نفت بود و در دقایق باقی‌مانده هم پرسپولیس نتوانست یا نخواست که حمله موثری را روی دروازه حریف انجام دهد تا به این ترتیب مهاجم قرمزها نیز فرصتی برای گلزنی نداشته باشد.

بابایی البته تنها 20 سال دارد و یکی از جوان‌ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود اما به واسطه درخشش در فجرسپاسی، توجه زیادی را از سوی هواداران پرسپولیس معطوف به خود می‌بیند و امیدوار است از فرصت‌های باقی‌مانده استفاده بهتری کند.

دیگر خبرها

  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • اجرای عملیات آبخیزداری نیازمند حدود ۳.۵ همت اعتبار است
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش