Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ بر این باور است که منچستریونایتد هنوز در سطح لیورپول نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال لیورپول و منچستریونایتد در حالی یکشنبه شب در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می‌رفتند که در حال حاضر شیاطین سرخ با سه امتیاز برتری نسبت به سرخپوشان مرسی‌ساید در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها هستند، اما هافبک فرانسوی منچستریونایتد بر این باور است که این تیم با وجود صدرنشینی هنور در سطح تیم تحت هدایت یورگن کلوپ نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل پوگبا که اخیراً به فرم و شکل ایده‌آل خود بازگشته است و در برتری یک بر صفر منچستریونایتد با گلی که به ثمر رساند این تیم را به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رساند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: ما پیشرفت زیادی کرده‌ایم و به پیشرفت‌مان هم ادامه می‌دهیم، اما هنوز تیم خیلی جوانی داریم.

وی افزود: به طور مشخص ما نمی‌توانیم حالا بگوییم که ما در سطح لیورپول هستیم، چون آنها فصل گذشته فاتح لیگ برتر شدند و به پیروزی‌های خود ادامه می‌دهند، بنابراین روزی که ما قهرمان لیگ برتر شدیم، می‌توانیم بگوییم که ما در سطح لیورپول هستیم. اگر می‌خواهید بهترین باشید، باید بهترین‌ها را شکست دهید. ما می‌خواهیم قهرمان لیگ برتر را شکست دهیم.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ ادامه داد: ما می‌دانیم که لیورپول در چند سال اخیر چقدر خوب بازی کرده است. ما به کیفیت تیمی و نوع بازی آنها واقف هستیم. تقابل با لیورپول همیشه دشوار است. ما می‌دانیم که این بازی چقدر سخت خواهد بود و تنها در تقابل با آنها باید تمرکز کنیم و در بالاترین سطح از بازی‌مان باقی بمانیم.

خرید پوگبا برای پاری‌سن‌ژرمن 75 میلیون پوند آب می‌خورد

پوگبای 27 ساله در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم اگر ما تمرکزمان را حفظ کنیم می‌توانیم فاتح لیگ برتر شویم، اما هنوز تیم‌های زیادی هستند که می‌توانند به قهرمانی در این رقابت‌ها برسند، از این رو ما هنوز در سطح مدعیان قهرمانی نیستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد پل پوگبا لیورپول لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد پل پوگبا سطح لیورپول لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر

منچستریونایتد می خواهد قرارداد پدیده این فصل خودش را تمدید کند. 

طرفداری | منچستریونایتد در حال تلاش برای تمدید قرارداد کوبی مینو است. شیاطین سرخ به کارشان سرعت بخشیده اند و پس از این که در زمستان مذاکرات اولیه تمدید قرارداد را شروع کردند، برنامه ریزی کرده اند تا قرارداد کوبی مینو را در تابستان پیش رو تمدید کنند.

به گزارش فابریتزیو رومانو، کمپانی اینئوس می خواهد از مینو به عنوان یکی از چهره های اصلی پروژه جدید باشگاه استفاده کند. قرارداد جدید هم برای حفاظت از مینو در برابر پیشنهادات خواهد بود و هم به نوعی یک پاداش برای او محسوب می شود؛ قراردادی که سرشار از بندهای پاداش هم خواهد بود. 

کوبی مینو بدون تردید یکی از جذابیت های منچستریونایتد در این فصل بوده است. این هافبک 18 ساله فصل گذشته در 17 سالگی اولین بازی خودش با پیراهن شیاطین سرخ را انجام داد و این فصل هم توانسته اعتماد اریک تن هاخ را برای به میدان رفتن در 27 بازی کسب کند؛ عددی که اگر او در تور پیش فصل مصدوم نمی شد، می توانست بیشتر از اینها باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد