Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان از امروز با برگزاری دیدارهای هفته اول آغاز خواهد شد.

در یکی از این دیدارها و در شهر مشهد، تیم تازه راه یافته به لیگ برتر یعنی کیمیای اسفراین میهمان هیات فوتبال استان خراسان رضوی خواهد بود.

نکته جالب توجه درباره ی این دیدار، برگزاری نشست خبری سرمربیان دو تیم پیش از مسابقه به سبک رقابت های لیگ برتر فوتبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که برای اولین بار در فوتبال بانوان به وقوع پیوست و درصورت استمرار می تواند کمک کند تا توجه بیشتری به رقابت های بانوان صورت پذیرد. همچنین این امر اگر توسط تمام تیم ها بطور منظم برگزار گردد به ورود اسپانسرها نیز خواهد انجامید تا اندکی از مشکلات مالی موجود در فوتبال بانوان رفع شود.

در این نشست خبری زهرا حاتمی سرمربی کیمیای اسفراین و فاطمه شریف سرمربی هیات فوتبال خراسان رضوی درباره ی شرایط تیم هایشان به صحبت پرداختند.

بازی دو تیم عصر امروز در سالن شهید بهشتی شهر مشهد برگزار خواهد شد./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه چهارم از درس‌گفتار مجازی «بازتابِ دین در علم، هنر و فناوری» با موضوع دین و روان شناسی به همت بنیاد آیت الله حائری برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی استاد تمام گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

کد خبر 6061844 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • اولین واکنش معین به خبر رفت و آمدش به ایران
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد!