Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@07:28:49 GMT

با استعفای مهدی کروبی مخالفت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۱۰۲۶

با استعفای مهدی کروبی مخالفت شد

«مهران فرجی» مسوول روابط عمومی حزب اعتماد ملی روز جمعه به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: جلسه شورای مرکزی این حزب با دو دستور جلسه بررسی استعفای دبیرکل و بحث پیرامون معرفی کاندیدای ریاست جمهوری برگزار شد.

وی افزود: درباره پیشنهاد استعفای دبیرکل بحث شد و در نهایت اکثریت اعضای شورای مرکزی به استعفای دبیرکل حزب رای ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول روابط عمومی حزب اعتماد ملی اظهار کرد: همچنین مقرر شد حزب اعتماد ملی اعتراض خود مبنی بر صلاحیت دبیرکل این حزب را به کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب ارسال و پی‌گیری کند.

وی خاطرنشان کرد: دستور بعدی جلسه بحث و بررسی در مورد معرفی نامزد حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است که نتیجه این دستور را متعاقبا اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است، در ششمین کنگره حزب ندای ایرانیان «سامان بختیاری» به عنوان رییس و «مجتبی حسین خانی» به عنوان نایب رییس و «عصمت پناهی» به عنوان دبیر حزب ندای ایرانیان انتخاب شدند.

216216

کد خبر 1476568

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی کروبی حزب اعتماد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت بارسا و رئال با پوشیدن لباسی ضد نژادپرستی!

هفته بیست‌و‌نهم لالیگا در حالی برگزار شد که همه تیم‌های این لیگ به استثنای دو تیم با یک تی‌شرت خاص برای مبارزه با نژادپرستی به زمین مسابقه رفتند.

سازمان لیگ اسپانیا به دلیل توهین‌های صورت گرفته اخیر به وینیسیوس جونیور بال برزیلی رئال مادرید در هفته‌های اخیر، تصمیم گرفت که برای مبارزه با نژادپرستی کار خاصی انجام دهد و به همین دلیل از اعضای تمام تیم‌ها خواسته بود با تی‌شرتی که روی آن شعاری برای مبارزه با این معضل درج شده بود به میدان بروند. 

در این میان، اما دو تیم حاضر نشدند چنین کاری انجام دهند که یکی از آنها رئال مادرید و دیگری بارسلونا بود. دلیل اینکه این دو تیم حاضر به پوشیدن این تی‌شرت خاص نشدند موارد مربوط به اسپانسرینگ و تبلیغ برای حامیان مالی دو باشگاه بود، البته بین این دو تیم وضعیت رئال مادرید فرق می‌کرد و این تیم با یک پیراهن مخصوص برای مبارزه با نژادپرستی به میدان نبرد با اوساسونا رفت.

گویا با تمام تلاش‌های لالیگا برای مبارزه با نژادپرستی، پیش از بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانو، خارج از استادیوم گروهی از هواداران بار دیگر شعار‌هایی نژادپرستانه علیه وینیسیوس سر دادند که لالیگا این موضوع را به مقامات اسپانیا گزارش داد.

منبع: تسنیم

tags # بارسلونا سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • نماینده کارگران درباره حداقل دستمزد ۱۴۰۳چه گفت؟ / توضیح درباره دلایل مخالفت و ترک جلسه
  • آمریکا عواقب حمله به رفح را برای اسرائیل روشن کند
  • ناامنی غذا در غزه وحشتناک است
  • انتقاد صریح عباس عبدی از مخالفت دولت با افزایش ۴۰ درصدی حقوق کارگران و کارمندان
  • دلیل مخالفت بارسا و رئال با پوشیدن لباسی ضد نژادپرستی!
  • دستور مخبر به همه دستگاه‌ها: تمام امکانات برای تسهیل سفر مردم فراهم شود
  • دستور معاون اول رئیس‌جمهور به همه دستگاه‌ها: تمام امکانات برای تسهیل سفر مردم فراهم شود
  • دلیل مخالفت بارسلونا و رئال مادرید با پوشیدن لباسی خاص!
  • استعفای مبینی از فدراسیون دوومیدانی
  • مخالفت اسبقیان با انتصاب هیات رئیسه والیبال