Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع چندین فقره آتش سوزی از روز گذشته تاکنون در مناطق مختلف استان گیلان بر اثر وزش باد گرم، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر گیلان نیز در کنار سایر دستگاه‌های خدماتی و امدادگری در حال آماده باش است.

وی به وقوع آتش سوزی در جنگل‌های منطقه رز گردن اشکورات شهرستان رودسر اشاره کرد و افزود: نیروهای جنگلبانی، منابع طبیعی، بسیج با پشتیبانی نیروهای امدادی هلال احمر در حال اطفا حریق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی با اشاره به اینکه این آتش سوزی از شامگاه گذشته آغاز شده و با توجه به وزش باد همچنان ادامه دارد، گفت: سه تیم امدادی جمعیت هلال احمر از رودسر و املش شامل ۱۵ نفر از امدادگران و کارکنان جمعیت با سه دستگاه خودرو جهت پشتیبانی از فعالیت سازمان‌ها و ادارات جهت اطفای حریق در محل حضور دارند.

وی همچنین به آتش سوزی در چهار منطقه کوهستانی اشکراب، گلستان سرا، کاشکی، جانشرود از بخش مرکزی شهرستان سیاهکل نیز اشاره و اضافه کرد: ۱۰ نفر از امدادگران با دو دستگاه خودرو نیز در برای کمک به سایر ارگان‌ها در منطقه حضور یافته‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان در ادامه با اشاره به آتش سوزی شب گذشته در باغات زیتون، مراتع و ارتفاعات لوشان، افزود: این آتش سوزی با چهار دستگاه خودروی آتش نشانی شهرداری منجیل، پادگان نیروی دریای منجیل، شهرداری لوشان، و شرکت سیمان خزر لوشان با پشتیبانی شش نفر از عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات شهید ملکی جمال آباد رودبار انجام شد.

وی به مهار آتش سوزی در روستای سیاه مرزگوابر املش اشاره و با اینکه این آتش سوزی از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد، گفت: آتش سوزی در روستای تابستان نشین منطقه جنگلی املش نیز با حضور یک تیم ۱۵ نفره امدادی با دو دستگاه خودرو و با همکاری منابع طبیعی و گروه‌های مردمی در حال اطفا است.

غلامی همچنین با اشاره به وقوع آتش سوزی در جنگل‌های مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در شهرستان آستارا، اظهار کرد: یک تیم شش نفره امدادی نیز در منطقه مرزی حضور یافته و خوشبختانه هنوز در مناطق آستارا آتش سوزی گزارش نشده است.

کد خبر 5122699

منبع: مهر

کلیدواژه: سیاوش غلامی آتش سوزی هلال احمر گیلان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا گرگان بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج دهه فجر شیوع کرونا اراک لیگ برتر فوتبال ایران قزوین آتش سوزی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند

دریافت 2 MB کد خبر 845359 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان هلال احمر

دیگر خبرها

  • ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳