Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پویش «ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی» با شعار «هم سایه هم» به منظور تغییر رفتار شهروندان در حوزه‌ آپارتمان نشینی و محیط زیست، از ابتدای دی ماه در منطقه 20 آغاز و تا شهریور 1400 ادامه خواهد داشت.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه20، فرهاد افشار شهردار منطقه با بیان اینکه امروز آپارتمان نشینی شیوه سکونت غالب در این منطقه است که در فرآیند سیاست گذاری و عمل مورد غفلت قرار گرفته گفت: پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی به عنوان پاسخی به یک ضرورت عینی در فضای اجتماعی، با هماهنگی اداره آموزش های شهروندی با هدف عملی شدن تغییر رفتار شهروندی در زمینه های محیط زیست، همسایگی و حقوق متقابل شهروندی، بهبود وضعیت کنونی، تثببیت مضامین فرهنگی و سبک های زندگی مسالمت آمیز و پویا در فضای آپارتمان نشینی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشار همچنین بر ضرورت ارتقاء رفتار مرتبط با حقوق متقابل شهروندی و بهبود رفتارهای همسایگی در طرح «هم سایه هم» تاکید کرد و افزود: با طراحی برنامه های آموزشی پیشگیری از بروز اختلافات و رعایت حقوق شهروندی و همسایگی، شاهد تغییرات در رفتار شهروندان خواهیم بود و با تشکیل کارگروه «ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی» مجموعه آموزش‌هایی برای گروه های مخاطب کودکان، نوجوانان، جوانان، بانوان و سالمندان انجام می شود.
این پویش در سه محور قوانین و حریم خصوصی، همسایگی، مشارکت و محیط زیست و کاهش پسماند با به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی و مشوق های اجتماعی، تدوین ضوابط و مقررات جدید و روزآمد و هم داستان کردن شهروندان با حرکت برای ایجاد الگوی جدید همسایگی از دیماه آغاز شده و تا شهریور١4٠٠ ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرهنگ آپارتمان نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدی لائینی دراین نشست افزود: لایه اول فرهنگ همان باور است، روزانه باید باور‌ها و ایمان خودمان را قوی کنیم؛ ضعف معرفت و باور دینی اولین مسئله در حوزه فرهنگ عمومی است.

وی گفت:امیدواریم که جلسه شورای فرهنگ عمومی به خروجی مطلوب ولو سی‌درصدی برسد، قلیلی که در حال تقلیل نباشد و در حال تکثیر باشد خوب است، مثلا همین مسئله‌های زاد و ولد و ازدواج.که نیازمند توجه بیشتر است.

آیت الله لائینی تصریح کرد: تولید انسان در کنار صنعت و کشاورزی مهم‌تر و  پاشنه‌آشیل‌های جدی امزوز کشور است، یکی از مشکلات دستگا‌ه‌های اجرایی ما این است که مسئولینش این را باور ندارند مثلا در بحث رعایت پوشش، آنها را هم باید به این اصول فرهنگی با برگزاری کلاس و دوره باورمندتر کرد.

وی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، تعاونی‌ها، دانش‌بنیان، صنایع خانگی، کشاورزی و ... حوزه‌های مشارکت مردم است، سال گذشته سال مانع‌زدایی بود قطعا اول موانع یا گره‌های سر راه حرکت ماشین اقتصاد و تولید را مشخص کردید، برداشتن آن موانع خودش اولین عامل برای جهش تولید است.

دیگر خبرها

  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان