Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از نمایش 20 فیلم در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اصحاب رسانه خبر داد.

به گزارش برنا، مسعود نجفی در نشست برخط سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گزارشی از روند برگزاری جشنواره را مطرح کرد. وی گفت: 110 فیلم متقاضی حضور در جشنواره بودند که در زمان مقرر ثبت‌نام کردند و در نهایت 62 فیلم توسط دبیرخانه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او متذکر شد: فیلم‌ها با آیین‌نامه جشنواره مورد بررسی قرار گرفت و داشتن پروانه ساخت سینمایی نکته مهمی در ارزیابی بود. بیشتر فیلم‌ها به دلیل نداشتن پروانه ساخت سینمایی حذف شدند. سال تولید و اینکه هیات انتخاب سال گذشته فیلم را دیده باشند یا نه از موارد ارزیابی بود.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر ادامه داد: داوران از 22 دی مشغول دیدن فیلم‌هایی هستند که دی‌سی‌پی آن‌ها به جشنواره رسیده است. پیش‌بینی می‌شود حدود 20 فیلم اگر شرایط مهیا شود و ستاد کرونا اجازه دهد، برای اصحاب رسانه و صاحبان آثار به نمایش درآید. 

او در پایان گفت: اگر همان‌طور که دبیر جشنواره هم عنوان کرد امکان سومی مهیا شود، اکران محدود برای مردم هم خواهیم داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسعود نجفی سی ونهمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طنزپهلو» فراخوان داد

فراخوان هشتمین جشنواره طنز و رسانه (طنزپهلو) یادمان کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراخوان هشتمین جشنواره طنز و رسانه (طنزپهلو) یادمان کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) منتشر شد.

این دوره از جشنواره با همکاری معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

 علاقه‌مندان  می‌توانند آثار خود را با موضوعات «انتخابات»، «یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه»، «بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران؛ توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران»، «ورزش به ویژه فوتبال»، «گرانی خودرو»، «مصائب اینترنت»، «گرانی خانه و کرایه خانه»، «آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک‌نیوزها و…)»، «جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران‌گردی جهانیان»، «صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی»، «بروکراسی اداری» و آزاد تا 31 فروردین‌ به نشانی http://tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

برنامه‌های ویژه نهاد کتابخانه‌ها در نمایشگاه قرآن

بر اساس این فراخوان جوایز جشنواره به این شرح است: نفر اول هر بخش 100 میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره، نفر دوم هر بخش 70 میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره، نفر سوم هر بخش 50 میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره  و نفر تقدیری در هر بخش 20 میلیون ریال به همراه تقدیرنامه.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • جشنواره‌های رسانه ملی در سال ۱۴۰۲
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب