Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:35:21 GMT

امام جمعه میامی : تحقق مطالبات مردم ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۱۳۰۰

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجدجامع این شهر،افزود :  مردم سرمایه های عظیم اجتماعی هستند که رفع نیازهای آنان توسط دستگاه های اجرایی نیازمند هم افزایی است.

صفایی پور با اشاره به اینکه سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب تجلی عقلانیت انقلابی و حکمت سیاسی بود ، گفت : ایران اسلامی برای برگشت به برجام عجله ای ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی پور تصریح کرد: هرگز در برابر کارشکنی ها و زیاده خواهی دشمنان کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه میامی اظهارداشت: برای قدرت موشکی معامله نخواهیم کرد .

وی با اشاره اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده ضرورت دارد، تصریح کرد: انتخاب دولت جوان و انقلابی و شوراهای اسلامی کارآمد از مولفه های مهم تصمیم گیری است .

امام جمعه میامی گفت: انقلابی بودن ، استکبارستیزی و اقتدار در برابر دشمنان، از مولفه های انتخاب نامزدهای ریاست جمهوری است .

وی از مسوولان استان سمنان و میامی خواست  طرح های نیمه تمام در سطح شهرستان تکمیل و مصوبات سفر وزیر راه وشهرسازی با جدیت دنبال شود.

صفایی پور بهسازی محور های مواصلاتی شهرستان ، جاده های روستایی ، احداث پل زیر گذر ، کاهش حریم جاده بین الملی ، تعین وتکلیف زائر سرای میامی و پرداخت حقوق پیمانکاران از مطالبات مهم مردم این منطقه خواند .

وی گفت: شهرستان میامی ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف دارد که نیازمند توجه بیشتر مسوولان دستگاه های اجرایی است.

برچسب‌ها ایرنا خطبه ها میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا خطبه ها میامی ایرنا خطبه ها میامی اخبار کنکور صفایی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در دیدار با حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت گزارشی از اقدامات انجام شده این واحد دانشگاهی در سال گذشته ارائه کرد و به تبیین و برنامه‌ریزی برخی از اهم اقدامات در سال جاری برای تقویت و توسعه حوزه‌های کاری در واحد مرودشت پرداخت.

حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت نیز بر ضرورت برنامه‌ریزی و تداوم تلاش هرچه بیشتر برای دانشجویان و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در سال جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک از عملیات وعده صادق
  • ویزیت رایگان ارتش در شهرستان مراغه
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است