Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:58:36 GMT

معرفی ۱۱ بازیکن آلومینیوم و گل‌گهر

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۱۳۰۶

معرفی ۱۱ بازیکن آلومینیوم و گل‌گهر

نفرات منتخب رسول خطیبی و امیر قلعه‌نویی در دیدار امروز معرفی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر تیم‌های آلومینیوم و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل هم قرار می‌گیرند که قضاوت این بازی را علی صفایی برعهده دارد.

 

حسین پورحمیدی، شاهین توکلی، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، میثم مجیدی، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، پوریا آریاکیا، میثم آقایی و حامد پاکدل ۱۱ بازیکنی هستند که با نظر رسول خطیبی در ترکیب آلومینیوم مقابل گل‌گهر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا حقیقی، سید علیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، علی‌اصغر عاشوری، سعید صادقی، گادوین منشا و یونس شاکری نیز با نظر امیر قلعه‌نویی در ترکیب گل‌گهر برابر آلومینیوم حضور دارند.

گل گهرسیرجان آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان آلومینیوم اراک گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران

به گزارش "ورزش سه"، احکام کمیته انضباطی درخصوص دیدار استقلال و آلومینیوم اعلام شد که اراکی ها باید یکی از مسابقات خانگی خود در استادیوم امام خمینی (ره) را بدون حضور تماشاگر برگزار کنند.

در این مسابقه که با حواشی هم همراه بود، تعدادی از هواداران استقلالی با استفاده از شلوغی ورزشگاه، وارد زمین مسابقه شدند و در نقش جیمی جامپ، منجر به توقف بازی شدند و البته حواشی نیز برای سیدحسین حسینی نیز پیش آمد.

در این میان، کمیته انضباطی پس از جریمه انضباطی و مالی استقلال و دو بازیکن این تیم به نام های حسینی و مرادمند، ایرالکو را نیز با جریمه و محرومیت روبرو کرده است.

طی حکم صادره، آلومینیوم باید یکی از دیدارهای خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند که این حکم پس از قطعیت دادنامه به مرحله اجرا می رسد.

بدین ترتیب اگر حکم اراکی ها قطعی شود، هواداران این تیم در بازی با فولادحق حضور در استادیوم را نخواهند داشت.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

???? باشگاه آلومینیوم اراک:
تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه 
مستند: ماده 86
تنبیهات: 200 میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره 2069  پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

???? حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)
تخلف: رفتار غیرورزشی
مستند: ماده 64
تنبیهات: 20 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)

دیگر خبرها

  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند