Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@00:22:05 GMT

رانندگان احتیاط کنند، راه‌های استان لغزنده است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۱۳۰۹

رانندگان احتیاط کنند، راه‌های استان لغزنده است

سرهنگ «محمد حیدری» با اشاره به اینکه هم اکنون ترافیک در سطح معابر استان روان لغزندگی محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه است، اظهار کرد: به رانندگان توصیه می‌شود برای پیشگیری از بروز حوادث در محور‌های برون شهری سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی به همراه داشتن تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ و رعایت فاصله طولی را از نکاتی دانست که رانندگان باید به آن توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری همچنین به کاهش ۲۴ درصدی آمار جان باختگان ناشی از حوادث جاده‌ای استان کرمانشاه طی نه ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اقدامات کنترلی پلیس و ایمن سازی معابر از موارد موثر در کاهش آمار تصادفات در محور‌های استان است.

انتهای پیام/ح
 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس ترافیک احتیاط خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: جاده خور به سمت نایین و اصفهان محدوده گردنه زنجیرگاه بدلیل آبگرفتگی و نبود ایمنی كافی تا اطلاع بعدی مسدود شد و رانندگان از مسیرجایگزین اردکان-چوپانان استفاده کنند.
سرهنگ علی مولوی با اشاره به اینکه امروز همچنین گردنه ظفرقند،زواره و نطنز هم که در پی بارش و سیلابی شدن بسته شده بود بازگشایی شد افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح بیشتر جاده های استان رانندگان با سرعت مطمئن تردد کنند.
وی تاکید کرد: رانندگی با سرعت مطمئن لازمه یک سفر ایمن است و افراد بدانند جاده‌های لغزنده به راحتی کنترل خودرو را از دست راننده خارج می‌کند.
مسافران در صورت ضرورت سفر در محور‌های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه ۱۴۱ در جریان وضعیت محور‌های مواصلاتی قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد