Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:50:54 GMT

شاگردان نویدکیا با یک تغییر برابر پیکان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۱۳۴۲

شاگردان نویدکیا با یک تغییر برابر پیکان

محرم نویدکیا فهرست 11 بازیکن اصلی خود را برای مصاف با پیکان مشخص کرد.

به گزارش "ورزش سه"، براین اساس نفرات زیر برای طلایی پوشان بازی خواهند کرد:


پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی و سجاد شهباززاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب خط دفاعی سپاهان چند دیداری است که به همین ترتیب حفظ شده ولی در خط میانی شاهد یک تغییر هستیم و برخلاف بازی های گذشته که دانیال اسماعیلی فر در کنار سروش رفیعی و محمد کریمی به ترکیب اصلی می رسید، حالا این جلال علی محمدی است که به ترکیب بازگشته.


در خط هجومی همان ترکیب حسینی، شهبباززاده و کی روش را شاهد هستیم و خلعتبری که بازی گذشته و در روز مصدومیت جزئی مهاجم برزیلی طلایی پوشان در دیدار برابر فولاد خوزستان به ترکیب اصلی رسیده بود، در این بازی از روی نیمکت بازی را تماشا خواهد کرد.

 

این دیدار در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه نقش جهان آغاز خواهد شد.

پیکان فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته