Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از گلوبال‌تایمز، رسانه‌های اروپایی اعلام کردند، ۲۳ نفر در نروژ پس از دریافت واکسن آمریکایی فایزر جان باخته‌اند.

به دلیل عدم قطعیت ایمنی واکسن‌ها، در پی مرگ ۲۳ سالمند نروژی که فایزر را دریافت کرده بودند، متخصصان حوزه بهداشت چین از نروژ و سایر کشورها خواستند، استفاده از واکسن‌های کووید ۱۹ که مبتنی بر «mRNA» هستند و توسط شرکت‌هایی مانند فایزر تولید می‌شوند، به ویژه در میان افراد مسن، متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشی که در وب سایت آژانس دارویی نروژ منتشر شده است، متخصصان در حال بررسی علل مرگ این شهروندان هستند. ۱۳ مورد قبلاً مورد بررسی قرار گرفته است.

به گفته کارشناسان، حوادث مرگ و میر در نروژ نیز اثبات کرد، اثر واکسن کووید ۱۹ که با فناوری «mRNA»  توسعه یافته، آنچنان که انتظار می‌رود نبود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرگ علم واکسن نروژ فایزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی خمینی‌شهر با اشاره به اجرای طرح رایگان واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل در طیور بومی این شهرستان گفت: این بیماری با علائم پیچش گردن، بی‌حالی و در برخی موارد علائم عصبی و تنفسی و خِرخِر گلو همراه است و در صورت شیوع نوعی بیماری مهلک با تلفات بالا و شیوع سریع است و این بیماری نه‌تن‌ها باعث از بین رفتن طیور منطقه می‌شودو تهدیدی جدی برای مرغداری‌ها که به‌عنوان بنگاه‌های اقتصادی مهم مطرح هستند، است

الهه شیروی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری انتقال ویروس از طیور بومی به طیور صنعتی و افزایش سطح ایمنی طیور بومی دانست و افزود: این نوع واکسن که متفاوت با سایر واکسن‌ها از نظر مقاومت در برابر حرارت و سهولت استفاده آن به جهت ریختن در ظرف آبخوری آنها است، در اختیار مرغداران قرار گرفته و تاکنون ۳۰ هزار و ۱۵۶ قطعه پرنده خانگی از جمله اردک، کبوتر، غاز و سایر ماکیان واکسینه شدند.


این طرح تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و بین محله‌های مختلف کوشک، قلعه امیریه، اصغرآباد و درچه نیز توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • (عکس) تصاویر شوکه کننده از ستاره مشهور سینما
  • گل تماشایی اولاگ تودتن در لیگ زنان نروژ / فیلم
  • مقتدایی: حملات موشکی سپاه یک پاسخ تنبیهی به رژیم متجاوز صهیونیستی بود/ آمریکایی‌ها نیز پیام ایران را کاملا دریافت کردند + فیلم
  • سفیر ایران در نروژ: عملیات نظامی مشروع ایران علیه اسرائیل مطابق با قوانین بین‌المللی انجام شد
  • برنامه عجیب نروژ برای «روزهای ۲۶ ساعته» تا افراد زمان بیشتری را با خانواده خود بگذارنند
  • بازماندگان کووید شدید ماه‌ها بعد با مشکلات سلامتی مواجه می شوند