Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم تیموری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کانیاو اشنویه به عنوان نماینده آذربایجان غربی در مرحله اول جام حذفی کشور پنجم بهمن ماه امسال در ورزشگاه شهدای شهر ساری میهمان تیم سرخپوشان است.

وی اضافه کرد: نماینده این شهرستان برای اولین بار است که در جام حذفی کشور به عنوان نماینده آذربایجان غربی شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه ادامه داد: این تیم همچنین پس از سال‌ها انتظار فوتبال‌دوستان این شهرستان امسال موفق به راهیابی به لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور شده است.

تیموری گفت: بنا به تصمیم مدیرعامل این باشگاه، "هیوا حکمتی" سرمربی سابق تیم دسته سومی کشاورز بوکان هدایت این تیم را برعهده گرفته است و "محسن امیدی"، " اسماعیل ماوت" و " خسرو فیضی" به عنوان دستیاران وی فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: طبق اعلام رسمی هیات فوتبال آذربایجان‌غربی با انصراف تیم‌های ۹۰ ارومیه به عنوان قهرمان لیگ برتر استان در فصل گذشته و "خانه جوان" ارومیه به عنوان نایب قهرمان این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات دسته سه باشگاه‌های کشور در سال جاری، تیم "کانیاوشنو" به عنوان تیم سوم به نمایندگی از استان در این رقابت‌ها انتخاب شد.

تیم کانیاو اشنویه در مسابقات دسته سه باشگاه‌های کشور پس از پایان بازی‌های هفته دوم مرحله نخست با یک برد و یک مساوی در رده دوم قرار دارد.

آذربایجان‌غربی در فصل جاری در رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های دسته سه کشور دارای سه نماینده به نام‌های "کانیاو" اشنویه، "کاویان" نقده و "کشاورز" بوکان است.

برچسب‌ها فوتبال آذربایجان غربی اشنویه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آذربایجان غربی اشنویه فوتبال آذربایجان غربی اشنویه اخبار کنکور آذربایجان غربی دسته سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در هفته بیست و سوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال شهدای بابلسر با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد.
تیم فوتبال آینده سازان در ۲۳ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۱ شکست کسب کرده است.
گفتنی است تیم فوتبال آینده سازان اردبیل هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی