Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با تایئد این خبر افزود: در مورد اعزام به رقابت‌های بین المللی برون مرزی، سرمربیان تیم‌های ملی براساس نیاز‌های خود تصمیم گیری می‌کنند و در صورت اعلام از سوی آن‌ها فدراسیون قطعا نسبت به اعزام تیم‌ها به آن رقابت اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چندین عامل برای تصمیم گیری کادر فنی به جهت اعزام ملی پوشان به رقابت‌های برون مرزی دخیل هستند که می‌توان شرایط کشور میزبان از لحاظ شیوع ویروس کرونا و میزان آمادگی جسمانی و فنی کشتی گیران و همچنین سطح برگزاری و میزان مشارکت کشور‌ها در آن تورنمنت اشاره کرد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد از امروز در بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین دوره مسابقه بین المللی کشتی آزاد نوجوانان انتخابی تیم ملی جام عبدالله موحد، یادواره سرداران و شهدای استان مازندران و یادبود آیت الله عباسعلی سلیمانی با رقابت ۱۵۰ کشتی گیر  از امروز در بابلسر آغاز می‌شود.

این رقابت‌ها تا ۲۸ فروردین در سالن سرداران شهید نوبخت بابلسر ادامه دارد و تیم‌های عراق، هند و قزاقستان سه تیم خارجی شرکت‌کننده در این مسابقات هستند.

نفرات اول تا دهم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به همراه یک تیم از شهرستان بابلسر و یک تیم از مازندران در این رقابت‌ها حضور دارند.

تیم عراق با ۲۰ کشتی‌گیر، هند با ۲۰ کشتی‌گیر و قزاقستان با ۲۰ کشتی‌گیر در این مسابقات شرکت می‌کنند.

حدود ۱۵۰ کشتی‌گیر داخلی نیز در قالب تیم‌های منتخب ایران، منتخب مازندران و بابلسر به مصاف حریفان خارجی و داخلی خود در سومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد خواهند رفت.
غلامرضا محمدی، حسن طهماسبی، بهنام احسان پور، محمود گنجی و شهرام مردانی نفراتی هستند که از سوی فدراسیون کشتی به عنوان اعضای کمیته فنی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام جهان پهلوان عبدالله موحد معرفی شدند.

عبدالله موحد متولد ۲۹ اسفند ۱۳۱۸ در بابلسر کشتی‌گیر اسبق کشتی آزاد میان‌وزن اهل ایران است. وی با ۶ مدال طلای جهان و المپیک در جایگاه دوم فهرست مشاهیر کشتی ایران و جایگاه یازدهم تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی برای قهرمانان کشتی آزاد در سده بیستم قرار دارد.


اوج فعالیت ورزشی موحد در سال ۱۹۶۸ و در المپیک مکزیکو سیتی بود که یک مدال طلا برای ایران به‌دست‌آورد. اما به دلیل آسیب شانه از تکرار این موفقیت در المپیک ۱۹۷۲ بازماند. او کمی بعد به آمریکا رفت، اما حاضر نشد به مربی‌گری برای ورزشکاران آن کشور بپردازد چرا که غرورش اجازه نمی‌داد تا فنونی را به شاگردان (آمریکایی) آموزش دهد که علیه کشتی‌گیران ایرانی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی
  • وزن‌کشی کشتی‌گیران پنج وزن نخست کشتی بین‌المللی جام «عبدالله موحد»
  • برنامه فدراسیون شنا برای ورود به المپیک
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «عبدالله موحد»
  • نباید یزدانی و کامران را به حاشیه ببریم/ کادر فنی تصمیم می‌گیرد
  • آغاز رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد از امروز در بابلسر