Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رمضان زاده ظهر امروز در بیمارستان تک تخصصی چشم پزشکی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی تهران با اعزام گروه جهادی متشکل از متخصصان چشم پزشکی اقدام به ارائه خدمات رایگان به نیازمندان در سطح استان کرده است.

وی افزود: این گروه جهادی تاکنون در شهرهای مریوان، سروآباد، بیجار، قروه، دهگلان و کامیاران به بیش از سه هزار بیمار نیازمند خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضان زاده خاطرنشان کرد: بیماران نیازمند علاوه بر دریافت داروی رایگان تاکنون دو هزار و ۵۰۰ عینک رایگان نیز دریافت کرده‌اند.

وی افزود: ۶۰ نفر از بیماران چهار شهرستان بیجار، کامیاران، مریوان و سروآباد نیز برای انجام عمل جراحی به بیمارستان کوثر معرفی شده‌اند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: طی روزهای آینده نیز این گروه جهادی به شهرستان‌های سقز، بانه و دیواندره اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی سپاه سنندج در طول سال در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم و حاشیه نشین این شهرستان خدمات بسیاری را ارائه می‌کند.

حسن عسکری افزود: شناسایی و غربالگری بیماران نیازمند و معرفی آنها به مراکز درمانی برای انجام عمل جراحی رایگان از جمله این خدمات است.

وی خاطرنشان کرد: گروه جهادی چشم پزشکی اعزامی از تهران طی سه روز در ناحیه منفصل شهری نایسر مستقر خواهند بود و بیماران نیازمند را ویزیت می‌کنند.

عسکری اعلام کرد: در این ویزیت‌ها، عینک و دارو رایگان در اختیار بیماران قرار می‌گیرد و افرادی هم که نیاز به عمل جراحی داشته باشند در بیمارستان کوثر عمل خواهند شد.

کد خبر 5122783

منبع: مهر

کلیدواژه: گروههای جهادی سنندج چشم پزشکی بسیج ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان آلودگی هوا بوشهر شهرکرد خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج دهه فجر شیوع کرونا تبریز قزوین گروه جهادی چشم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، دکتر رضا وثوقی مقدم با اشاره به خدمات رایگان درمانی و مراقبتی به بیماران هموفیلی در کلینیک تخصصی سرور بیان کرد: در حال حاضر تعداد یک هزار و ۵۹۰ پرونده فعال بیماران هموفیلی در این کلینیک موجود است.

مدیر امور بیمارستان‌ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بیماران هموفیلی از مشهد و استان‌های مجاور در این مرکز درمانی تحت پوشش قرار گرفته و خدمات درمانی، پیشگیرانه، بهداشتی و آموزشی دریافت می‌کنند.

دکتر رضا وثوقی مقدم با اشاره به اینکه افراد مبتلا به هموفیلی به علت سطح پائین یا عدم وجود پروتئین‌هایی به نام فاکتور‌های انعقادی قادر به متوقف کردن روند خونریزی نیستند، خاطر نشان کرد: از جمله مهم‌ترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیری مستمر در جهت تامین فاکتور‌های انعقادی بیماران هموفیلی است.

مدیر امور بیمارستان‌ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان با اشاره به خدمت رسانی به بیماران درخارج از شیفت افزود: بیمارستان امام رضا (ع) آماده خدمت رسانی به این بیماران در شیفت‌های غیر متعارف می‌باشدکه بیماران میتوانند با مراجعه از خدمات اورژانس بیمارستان بهره‌مند گردند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی