Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: انتظار داریم همه مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و شاهد عادی‌انگاری در مقابله با کرونا نباشیم.

وی بازگشایی مدارس در این شرایط را نمونه عادی‌انگاری در برابر کرونا دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع می‌تواند آسیب‌هایی به دانش‌اموزان وارد کند و انتظار می‌رد در این تصمیم تجدید نظر شده و آموزش‌های مجازی ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه برای جلوگیری از انتشار کرونا باید دقت زیادی داشته باشیم بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش با تحصیل حضوری دانش آموزان برخی مدارس، این مسیر صحیح مقابله با کرونا را نشکند تا بیماری دوباره اوج نگیرد.

وی با تشکر از تلاش‌های انجام شده برای مدیریت بیماری کرونا از جمله کادر درمانی، پزشکی، پرستاری، گروه‌های جهادی، نهادهای انقلابی، قشرهای مختلف مردم و خیران افزود: خدمت به مردم نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه در این شرایط کرونایی کاری الهی است که باید کمک‌ها ادامه داشته باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت بازار و انتقاد از گرانی‌های کاذب و غیرحقیقی و کمبود برخی کالاها افزود: مسئولان باید مدیریت و کنترل بیشتری بر روی این امور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نباید علاوه بر این سختی‌ها مشکلاتی هم توسط برخی‌ها ایجاد و سبب سخت‌تر شدن زندگی مردم شود افزود: گرانی‌های کالاها به سبب سو برنامه‌ریزی، عدم نظارت و عدم مدیریت کارآمد ایجاد شده است.

کد خبر 5122782

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر بوشهر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان آلودگی هوا بوشهر شهرکرد خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج دهه فجر شیوع کرونا تبریز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، داود مخلصی گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده بکار قرار دارند. 

او افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است. 

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیر‌های حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است. 

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تاسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

دیگر خبرها

  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار