Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، با وجود قرمز بودن ۱۰ شهرستان مازندران و شهرهای شمالی کشور، باز هم هموطنان اصرار به سفر به این شهرها دارند، ترافیک امروز ۲۶ دی، در برخی محور‌های استان های شمالی سنگین و نیمه سنگین شده است.

به همین منظور سرهنگ شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور و تردد بین شهرهای قرمز، اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت های ترافیکی در حال اجراست و وضعیت محورهای شمالی کشور عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود اینکه تعطیلات آخر هفته است، اما هموطنان همکاری لازم را داشتند و محورهای شمالی کشور و راه های منتهی به شهرهای قرمز شرایط عادی دارد و شاهد ترافیک نیستیم.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: پلاک های بومی و غیر بومی مانند دفعات قبل از یکدیگر تفکیک شدند و از ورود پلاک های غیر بومی به شهرهای قرمز جلوگیری شده و خودروهای دارای پلاک غیر بومی بازگردانده می‌شوند.

رئیس کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چه تعداد خودرو با پلاک غیر بومی بازگردانده شدند، بیان کرد: فعلا آمار جمع بندی نشده و تعداد دقیقی اعلام نشده است.

پربیننده ترین نیوشا ضیغمی با خواهرشوهرش +عکس دستور وزیر آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس هدیه عجیب همراه مریض به پزشک! +عکس مدارس تمام مناطق به جز مناطق قرمز باید باز باشد آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۱۰/۲۵)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کنترل ترافیک پلیس راهور شمالی کشور غیر بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ماراپه در بیانیه‌ای گفت که صحبت‌های بایدن ظاهرا حاکی از این است که دایی او توسط آدمخوار‌ها خورده شده است.

در این نسخه از بیانیه نخست وزیر پاپوا گینه نو که در اختیار آسوشیتدپرس قرار گرفته، ماراپه عنوان کرده است: اظهارات رئیس جمهور بایدن ممکن است یک اشتباه لفظی بوده باشد. با این حال، کشور من سزاوار برچسب  «آدمخوار»  نیست.

بایدن هفته گذشته در یک مراسم یادبود جنگ جهانی دوم در پنسیلوانیا در مورد امبروز فینیگان دایی هوانورد خود در نیروی هوایی ارتش، صحبت کرد. رئیس جمهور آمریکا گفت که هواپیمای وی بر فراز پاپوآ گینه نو، که صحنه درگیری‌های سنگین بود، سرنگون شد.

بایدن با اشاره به جزیره اصلی این کشور گفت: آنها هرگز جسد را پیدا نکردند، زیرا در آن زمان آدمخوار‌های زیادی در آن قسمت از گینه نو وجود داشتند.

اظهارات بایدن در حالی است که این کشور در منطقه اقیانوس آرام متحد کلیدی آمریکا به حساب می‌آید و به تازگی چین به دنبال افزایش نفوذ خود در این منطقه است. وانگ یی وزیر خارجه چین روز گذشته به این کشور سفر کرد.

نخست وزیر پاپوا گینه نو در مورد اظهارات بایدن گفت: جنگ جهانی دوم کار مردم من نبود. با این حال، آنها بی جهت به درگیری کشیده شدند که کار آنها نبود.

همزمان آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا امروز دوشنبه سفر خود را به پاپوآ گینه نو، نزدیک‌ترین همسایه استرالیا آغاز کرده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم
  • تورم دوازده ماهه منتهی به فروردین، ۳۸.۸درصد شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تا دو هفته آینده