Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگارمهر اظهار داشت: ساعت ۱۴:۰۱ امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام قبل از خیابان ایوانکی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از دو ایستگاه به محل اعزام شدند و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با گاردیل برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی تصریح کرد: این خودرو که یک سرنشین حدوداً ۲۵ ساله داشت به دلایل نامعلومی با گاردریل های کنار اتوبان برخورد کرده و متأسفانه هر دو پای راننده از بدنش جدا شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: قبل از اینکه آتش نشانان به محل برسند، عابرین این فرد را از داخل خودرو به بیرون آوردند. بنابراین آتش نشانان سریعاً با تجهیزاتی که داشتند قطعات خودرو را برش دادند و دو پای قطع شده را بیرون آوردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این فرد و اندام‌های قطع شده تحویل اورژانس داده شد تا به مراکز درمانی منتقل شود.

کد خبر 5122794 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: جلال ملکی تصادفات رانندگی اورژانس شهرداری تهران آلودگی هوا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران محسن حاجی میرزایی شهر تهران شورای شهر قوه قضاییه میراث فرهنگی ویروس کرونا شهرداری پلیس راهور بازگشایی مدارس کتاب رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار‌های ساده، اما مهم آتش‌نشانی برای سفر‌های نوروزی

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی درباره نکاتی که باید در ایام نوروز مورد توجه قرار گیرند؛ گفت: در تعطیلات نوروز، بیشتر هموطنان ما به سفر می‌روند تا خستگی کل سال را از تن به در کنند اما چند نکته درباره سفر رفتن وجود دارد که همه باید به آنها توجه کنند.

وی با اشاره به اقداماتی که باید قبل از شروع سفر به آن توجه کرد؛ افزود: قبل از شروع سفر، فلکه اصلی آب و گاز را ببندید. همچنین از خاموش بودن کنتور برق اطمینان حاصل کنید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره اینکه برق در قسمتی از خانه باید روشن بماند؛ ادامه داد: به عنوان مثال یخچال باید در برق بمانند زیرا مواد خوراکی داخل آن در صورت خاموشی، فاسد می‌شوند. به همین جهت می‌توان فیوز برق قسمت آشپزخانه را روشن گذاشت و بقیه قسمت‌ها را خاموش کرد.

ملکی با اشاره به قفل در منزل نیز گفت: اگر در چند روز گذشته، کلید خانه شما گم شده است؛ قبل از سفر حتما قفل واحد را عوض کنید تا با خیال راحت به سفر بروید.همچنین درهای کرکره‌ای و حفاظ ها را نیز قفل کنید.

وی با تاکید بر اینکه خانواده و بستگان باید از اطلاعات سفر شما مطلع باشند؛ افزود: به خانواده یا بستگان خود، درباره زمان شروع و پایان سفرتان اطلاع دهید. همچنین باید مقصد سفر برای بستگان شما معلوم و مشخص باشد تا در صورت نیاز از این اطلاعات استفاده کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: اگر کسی در خانه می‌ماند و همراه شما به سفر نمی‌رود، به یکی از بستگان مطمئن خود اطلاع دهید تا بتواند در زمان‌های مختلف به او سر بزند؛ مخصوصا اگر این فرد نیازمند رسیدگی است. همچنین این فرد باید کلید داشته باشد تا بتواند در مواقع اضطراری از آن استفاده کند.

ملکی درباره سلامت خودرو در طول سفر گفت: اگر با خودرو شخصی به سفر می‌روید، قبل از شروع حرکت، از سلامت آن مطمئن شوید. همچنین برخی لوازم مورد نیاز مانند زنجیرچرخ را در شهرهای برفی حتما همراه خود داشته باشید.

وی افزود: در برخی مواقع مشاهده می‌شود که کودکان و حتی گاهی بزرگسالان سر و دستان خود را از پنجره ها یا کروکی سقف خودرو بیرون می‌آورند که این کار بسیار خطرناک است؛ بنابراین باید از این رفتار جلوگیری شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: اگر هنگام سفر قصد استراحت کردن در مسیر را دارید؛ حتما در محل های امن و شناخته شده مستقر شوید. همچنین به محل‌هایی که پوشش گیاهی بسیاری دارند یا زمین های کشاورزی، وارد نشوید زیرا ممکن است سیم برق با حیوان خطرناکی آن اطراف باشد و به شما و خانواده تان آسیب بزند.

ملکی با اشاره به اقامت در کمپ ها گفت: در برخی مواقع شاهد هستیم که در ایام نوروز، به یک باره هوا سرد می‌شود و حتی بارندگی رخ می‌دهد. متاسفانه عده ای سریعا از گاز پیک‌نیکی برای گرم کردن چادرهای مسافرتی خود استفاده می‌کنند که این کار بسیار خطرناک است و سالانه تعدادی از هموطنان ما به همین شکل جان خود را بر اثر گازگرفتگی یا آتش سوزی از دست می‌دهند. همچنین عده ای در خودرو گاز پیک‌نیکی را روشن می کنند که این مسئله نیز بسیار خطرناک است. این موضوع در خودروهای سنگین بیشتر مشاهده می‌شود.

وی افزود:از قرار گرفتن در لب جاده ها، رودخانه ها، دره ها، زیر دکل های برق و ...پرهیز کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • اشتباه فاجعه بار راننده کامیون و خسارت شدید به یک خودرو پارک‌شده (فیلم)
  • اشتباه فاحشه‌بار راننده کامیون و خسارت شدید به یک خودرو پارک‌شده (فیلم)
  • یک کشته و چهار زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • یک کشته و سه زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • هشدار‌های ساده، اما مهم آتش‌نشانی برای سفر‌های نوروزی
  • تصادف دو خودرو راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد
  • اسرار سارق هنگام تصادف لو رفت / متهم: برای اینکه بتوانی دزدی کنی باید معتاد باشی تا در حال خودت نباشی!
  • اقدام وقیحانه یک سارق در پرند؛ تلاش برای سرقت از خودرو در حضور راننده پراید (فیلم)
  • مصدومیت سه تن در تصادف در محور سقز - بوکان