Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع استقلال در بازی برابر تراکتور نیمکت نشین خواهد شد

یکی از بین سیاوش یزدانی و محمد دانشگر برای بازی با تراکتور جانشین عارف غلامی خواهد شد.

به گزارش طرفداری، عارف غلامی در بازی های اخیر استقلال در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفته اما اشتباهات تاثیرگذار او در 2 بازی برابر آلومینیوم و پرسپولیس باعث شده محمود فکری تصمیم قطعی بگیرد که این بازیکن را در بازی با تراکتور در هفته یازهم لیگ برتر نیمکت نشین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود فکری در روزهای اخیر به سیاوش یزدانی و محمد دانشگر آماده باش داده تا برای بازی با تراکتور آماده حضور در ترکیب اصلی باشند و بین آن ها یکی زوج محمدحسین مرادمند را تشکیل می دهد.

سیاوش یزدانی در تمرین استقلال

در این بین ذکر این نکته ضروری است که سیاوش یزدانی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی به آمادگی رسیده و محمد دانشگر هم در بازی های اخیر در پست دفاع چپ به میدان رفته است.

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیاوش یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح چهارشنبه در مراسم تشییع محمود کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: محمد کیانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس یکی از روایت‌گران دوران جنگ بود که به جمع دوستان شهیدش پیوست.

وی تصریح کرد: محمود کیانی عاشق هم رزمانش و عشق به امام حسین (ع) از خصوصیات بارز این رزمنده بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمک به محرومین را همیشه سرلوحه کار خود قرار می‌داد تصریح کرد: همیشه سعی می‌کرد به نیازمندان و محرومین کمک کند.

حیدری بیان داشت: محمد کیانی جز اولین کسانی بود که به جبهه اعزام شد و مردانه در مقابل دشمن ایستاد تا از ناموس و هم وطنان خود دفاع کند.

وی اذعان داشت: این رزمنده در مقابل نا ملایمتی‌ها ایستاد، پیگیر مسائل و مشکلات رزمندگان، دلسوز نوجوانان و جوانان بود و همیشه سعی می‌کرد آنها را راهنمایی کند.

حیدری یادآور شد: خاطرات دوران جنگ را برای نسل‌های جدید بیان می‌کرد، او رسالتی حسینی و زینبی داشت و همه ساله برای پیاده روی اربعین شرکت می‌کرد و در موکب‌ها نیز خدمت می‌کرد، دست خیر داشت و هر وقت خلعی بود قطعاً کمک حال دیگران نیز بود.

کد خبر 6080910

دیگر خبرها

  • مرادمند: خوب شد الان این چَک را خوردیم/به یاد دانشگر و مهدی پور خوشحالی کردم+فیلم
  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • به این زوج دفاعی سپاهان عادت کنید
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس