Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@04:28:50 GMT

قطعی برق برنامه ریزی شده نداریم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۲۲۰۲

قطعی برق برنامه ریزی شده نداریم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به برنامه توانیر برای قطعی برق گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای قطعی برق برنامه ریزی شده نداریم. توصیه ما به مردم این است که ۱۰ درصد  از مصرف برق و گاز خود کاهش دهند تا در کشور خاموشی نداشته باشیم.
رجبی مشهدی بیان کرد: کاهش محدودیت در تأمین گاز مورد نیاز صنایع، کاهش مصرف سوخت مایع در نیروگاه‌ها، عدم افت فشار و یا قطع گاز در مناطق سردسیر انتهای شبکه و جلوگیری از اعمال خاموشی ناشی از کمبود سوخت در نیروگاه‌ها بخشی از منافع حاصل از مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خانگی و تجاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی صنعت برق کشور افزود: در روز‌های تعطیل ۳ تا ۴ هزار مگاوات مصرف برق کاهش پیدا می‌کند، ولی در روز‌های عادی با توجه به شروع کار ادارات مجدد مصرف برق افزایش پیدا می‌کند.

او در ادامه با بیان اینکه آیا امروز خاموشی در تهران داریم یا خیر؟، گفت:ما برنامه ریزی برای قطع شدن برق نداریم، ولی اگر صرفه جویی شود اصلا قطعی برق نخواهیم داشت.
رجبی مشهدی در خصوص خسارت‌های ناشی از قطع شدن برق به وسایل خانگی بیان کرد:در حال حاضر چیزی به عنوان خسارت به ما اعلام نشده است. این موضوع در حال بررسی است و اگر مشترکان خانگی خسارت دیده باشند با نظر کارشناسان مربوطه ثبت و پرداخت می‌شود.

پربیننده ترین قبض برق باورنکردنی ماینرچینی در رفسنجان +عکس دستور روحانی برای جلوگیری از قطع برق فعالیت ماینرهای چینی در ایران متوقف شد برخورد با برق دزدی بیت کوین‌ها رییس‌جمهور، ابرپروژه پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس را افتتاح می‌کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قطعی برق قطعی برق قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: با فعال‌شدن ۱۶ واحد مرغداری حدود هشت هزار تن گوشت مرغ در استان تولید شد که حدود پنج هزار تن برای مصرف استان و سه هزار تن برای صادرات به سایر استان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در ابتدای ۱۴۰۲ تولید گوشت مرغ استان حدود ۷۳ هزار تن بوده که طی یک برنامه مدون دوساله سعی داریم این عدد را به ۱۰۰ هزار تن افزایش دهیم، در پایان سال ۱۴۰۲ این مقدار به بیش از ۹۰ هزار تن تولید رسیده و در تلاشیم آن را در سال جهش تولید به بیش از ۱۰۰ هزار تن تولید برسانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: با پیگیری صورت‌گرفته از اول فروردین تا ۲۹ فروردین‌ماه حدود ۳.۹ میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت‌گرفته و پیش‌بینی می‌شود که این مقدار تا پایان ماه به حدود چهار میلیون برسد.

کد خبر 6081594

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • سالم‌سازی همبرگر با کاهش سدیم
  • بهبود کیفیت همبرگر با کاهش سدیم
  • کاهش قیمت ها در بازار مرغ | مرغداران با ضرر می‌ فروشند
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • راهکارهای علمی و درست برای کاهش وزن
  • کاهش 100درصدی تصادفات در کردستان