Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین هفته بازی های دور برگشت لیگ فوتبال بانوان داربی اصفهان با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از تساوی تیمش گفت:  امروز بازی بسیار زیبایی را از  هر دو تیم شاهد بادیم و بازیکنان هر دو تیم جنگنده بازی کردند.

مهناز امیرشقاقی افزود: متاسفانه در آخرین بازی دور رفت لیگ دو بازیکن فوروارد ما آسیب جدی دیده و امروز آنها در اختیار نداشتیم بنابراین انتظار میرفت که بتوانیم بازی سازی کنیم اما تمام کننده حملات ما با سختی همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: قطعا نمیتوان گفت در شرایط عالی و کاملی هستیم و نیاز به گذر زمان است تا بازیکنان به هماهنگی بهتری برسند. در همین راستا تمرینات ما اکنون  وارد فاز دوم شده و با با بازگشت بازیکنان مصدوم فوتبال زیباتری را انجام خواهیم داد. امروز هم اگر این بدشانسی را نداشتیم بازی زیباتری از سوی تی ما انجام می شد.

امیرشقاقی در خصوص بازی بعدی با تیم بم و نظر به کسب نتیجه برد در دور رفت بازی ها مقابل این تیم گفت: در بازی دور رفت و پس از کسب نتیجه پیروزی تیم ما اعتراض زیادیاز سوی مربی بم صورت گرفت که علت آن را نمیدانم اما به اعتقاد من مربی ای که 7 سال تیمش را قهرمان کرده است طبیعتا  در استرس بیتشری قرار دارد و چون امسال هم تیم خوبی دارند قطعا انتظار داشت نتیجه برای آنها بهتر باشد.

وی افزود: به طور کلی در مورد اعتراضاتی که به داوران وارد می شود باید اشاره داشت همانطور که سبک مربی ها متفاوت است، داوران هم مانند هم سوت نمی‌زنند ضمن اینکه قوانین جدید داوری باعث شده تیم ها و بازیکنانشان هنوز نسبت به این امر عادت نکرده و دست به اعتراض بزنند. اما باید توجه داشت که زاویه دید داوران در زمین بهتر از ماست و باید به قضاوت ایشان که همواره با صبرو حوصله زیاد در مقابل اعتراضات بازیکنان و مربیان صورت میگیرد، اعتماد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در پایان گفت: از دوشنبه آینده یکی از بازیکنان مصدوم ما به تمرین باز خواهد گشت و اما به نظر می رسد همچنان هاجر دباغی به واسطه آسیب جدی تری که دید به بازی قابل تیم بم هم نرسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ذوب آهن بانوان فوتسال بانوان سپاهان کرونا کرونا در اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی سرانجام هفته گذشته به حضور 495 روزه خود در تراکتور پایان داد و رسماً از این تیم جدا شد. خمس که دوران متفاوتی را در تراکتور پشت سر گذاشت درباره آنچه در این مدت تجربه کرد به صحبت پرداخت.

از تجربه زندگی و کار در ایران راضی بودید؟

تجربه فوق العاده مثبتی در ایران داشتم، چه به لحاظ کاری و چه زندگی. قبل از اینکه ایران را ببینم تصویر خیلی مبهمی از این کشور داشتم ولی برایم تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی شد.

رفتار مردم تبریز با شما چگونه بود؟

از مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم تبریز بسیار تشکر می‌کنم. رفتار آنها با ما فوق‌العاده بود؛ پُر از عشق و احترام. این خیلی مهم بود، چون احساس غربت نمی‌کردیم. برای ما خداحافظی خیلی سخت بود چرا که یک سال و نیم پُر از محبت داشتیم و جمع شدن اشک در چشم من و دستیارانم و مسئولان تیم و اطرافیان مشهود بود.

این سؤال‌ها را از این بابت مطرح کردیم که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کردند شما حس مثبت و امنیت در تبریز نداشتید.

حتی یک لحظه حس عدم امنیت نداشتم. همیشه جو تبریز و ایران را امن می‌دیدم و از این نظر بسیار خوشحال بودم. تنها دغدغه من نگرانی خانواده‌ام و مسائل خانوادگی بود.

دوباره به ایران بازخواهید گشت؟

معلوم است که دوست دارم برگردم. ایران همیشه در ذهن من است. ولی صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم در تیمی غیر از تراکتور بخواهم مربیگری کنم. شاید چون که بیش از حد با باشگاه و دوستم آقای زنوزی و مدیر باشگاه و هواداران بی‌نظیر و بی شمار تراکتور از نظر عاطفی درگیر بوده و هستم. آقای زنوزی همانند یکی از اعضای خانواده‌ام بود.

حقیقت دارد که تنها حقوق ماهانه‌تان تا زمان فسخ قرارداد را دریافت کرده و هیچ غرامتی نگرفته‌اید؟

بله فقط حقوقم تا روزی که کار کردم را گرفتم و هیچ غرامتی دریافت نکردم.

چه پیامی برای هواداران در ایران و البته تراکتوری‌ها دارید؟

تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند. صادقانه بگویم حق فوتبال ایران بهترین‌هاست. باید همه در کنار هم بجنگند تا لیگ ایران را تبدیل به یکی از برترین لیگ‌ها کنند؛ چرا که هم ظرفیتش موجود است هم حق فوتبال ایران و هوادارانش است.

کد خبر 846745 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است